شماره: 353922 تاریخ : 1397/05/17-02:49:33

تاکید رئیس سازمان جنگل‌ها بر استقبال گسترده و مشارکت جدی مردم در موضوع آبخیزداری

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در برنامه برکت بر استقبال گسترده و مشارکت جدی مردم در موضوع آبخیزداری تآکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان جنگلها، ضبط هفتمین برنامه استودیو کشاورز با حضور مهندس خلیل آقایی معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور امروز چهارشنبه  هفدهم مردادماه کلید خورد.

در این گفتگوی تلویزیونی، مهندس آقایی اظهار داشت: امروزه استقبال بسیار گسترده و مشارکت جدی مردم را در بحث آبخیزداری و بیابان‌زدایی در کشور شاهد هستیم و فعالیت‌های آبخیزداری در واقع درمان درد جامعه‌ محسوب می‌شود.

وی همچنین به باور عمیق و حمایت مقام معظم رهبری، دولت و مجلس شورای اسلامی از طرح‌های مبارزه با خشکسالی و آبخیزداری کشور اشاره کرد و افزود: تکلیف سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در این حوزه سنگین است.

در ادامه‌ گفتگو رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن اشاره به طرح کاداستر و اسناد اراضی ملی و کشاورزی کشور، درخصوص طرح تنفس و تداوم آن نیز صحبت کرد..

وی همچنین به نقش تشکل‌ها و جوامع محلی برای حفظ خاک و افزایش پوشش گیاهی اشاره کرد و تقدیر و حمایت از محیط بانان و جنگل‌بانان را امری مهم و قابل پیگیری در دولت دانست.

لازم به یاد آوری است، گروه تلویزیونی دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی معاونت آموزش و ترویج، پس از ضبط برنامه‌های مصاحبه تلویزیونی در استودیو کشاورز، ضمن فیلمبرداری از لوکیشن‌های معرفی شده توسط معاونت‌ها و سازما‌ها، نسبت به تدوین و پخش برنامه های خود در اولین فرصت اقدام خواهد کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تاکید-رییس-سازمان-جنگل‌ها-بر-استقبال-گسترده-و-مشارکت-جدی-مردم-در-موضوع-ابخیزداری.bos