شماره: 451625 تاریخ : 1397/12/26-09:24:33

تاکنون 140 هزار میلیارد ریال از صندوق ملی برای ایجاد اشتغال روستایی به استان ها ابلاغ شد

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: از مجموع 180 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته از صندوق ملی برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری کشور امسال تاکنون 140 هزار میلیارد ریال به استان ها ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد امید روز یکشنبه در بازدید از طرح های اشتغال روستایی شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: 75 هزار میلیارد ریال نیز تا خرداد 98 ابلاغ خواهد شد. 

وی یادآورشد: با جذب کامل این اعتبار 350 هزار فرصت شغلی در روستاهای و مناطق عشایری کشور ایجاد و نرخ بیکاری در کشور در روستاها سه درصد کاهش خواهد یافت. 
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار کرد: استان بوشهر در زمینه کشاورزی، دامداری، دریا، صنایع دستی، گردشگری و انرژی در روستاها و مناطق عشایری از ظرفیت بسیار بالایی برای اشتغال برخوردار است که امید می رود با تلاش و حمایت مسئولان استانی شاهد جذب اعتبار تخصیصی و اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری باشیم. 
امید اضافه کرد: شهرستان دشتی نیز در زمینه جذب اعتبار توسعه روستایی و عشایری از شهرستان های موفق استان بوشهر است و انتظار داریم این تلاش ها در سال آینده بیشتر و باعث بهبود وضعیت اشتغال در این مناطق باشیم. 
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تاکنون-140-هزار-میلیارد-ریال-از-صندوق-ملی-برای-ایجاد-اشتغال-روستایی-به-استان-ها-ابلاغ-شد.bos