شماره: 352685 تاریخ : 1397/04/30-03:45:25

تامین تلفن ثابت برای دستگاه های خدمت رسان در اربعین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به تامین تلفن ثابت برای دستگاه های خدمت رسان بیان کرد: برای ارایه خدمات به زوار اربعین و محیا بودن تمامی زیرساخت های ارتباطی، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای پذیرایی و خدمات رسانی به زایران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ جلسه ستاد اربعین استان در سالن جلسات تدبیر استانداری به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و دیگر اعضای ستاد برگزار شد.

در این جلسه بهنیا با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته، جهت ارایه خدمات به زوار اربعین و محیا بودن تمامی زیرساخت های ارتباطی، آمادگی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را برای پذیرایی و خدمات رسانی به زایران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) اعلام کرد.

در ادامه بهنیا با اشاره به تامین تلفن ثابت برای دستگاه‌های خدمات رسان، پهنای باند و پوشش موبایل توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمانهای تابعه، افزود: با همکاری سایر دستگاه ها در تامین فضا و زمین مورد نیاز، انشالله امسال در مرز خسروی پذیرای زایران اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تامین-تلفن-ثابت-برای-دستگاه-های-خدمت-رسان-در-اربعین.bos