شماره: 267809 تاریخ : 1395/12/17-04:55:27

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر:

تامین اعتبار توسعه خطوط مترو در کلانشهرها از افتخارات بانک شهر در سال95

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به تامین اعتبار از سوی این بانک برای توسعه خطوط مترو در کلانشهرها گفت: توسعه حمل و نقل ریلی کلان شهرها و مشارکت در پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها از افتخارات این بانک در سال 95 بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر در صفحه اینستاگرام این بانک، غلامحسین تابش‌فر با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حمایت از خطوط ریلی در کلانشهرها گفت: در حوزه حمل و نقل ریلی خطوط 6 و 7 متروی تهران، خط 2 متروی مشهد، خط 2 متروی اصفهان و همچنین شیراز و قم با مشارکت و همراهی بانک شهر عملیاتی شده است.

وی با بیان این‌که بانک شهر تأمین تجهیزات و همچنین اعطای تسهیلات به برخی از مهمترین پروژه‌های عمرانی را در شهرهای مختلف کشور برعهده دارد ،افزود: این اقدامات علاوه بر حمایت از شهرداری­ها و مدیریت شهری، رضایتمندی شهروندان را درپی داشته است.

تابش‌فر با تاکید براین‌که بانک شهر تنها بانک تخصصی در حوزه مدیریت شهری است و هم اکنون نگاه ویژه ای به توسعه شهرها دارد، افزود: خدمات بانک شهر به شهرداری‌ها در بحث توسعه و عمران شهری، تأمین تجهیزات و اعطای تسهیلات جهت پیشبرد پروژه های عمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: بانک شهر مدل‌های اقتصادی زیادی را چه در حوزه حمل و نقل عمومی و چه در بحث پروژه‌های عمرانی برای کمک به شهرداری‌ها ایجاد کرده است.

تابش فر با اشاره به این‌که بانک شهر برای توسعه بانکداری الکترونیکی پروژه پیشخوان‌های شهرنت را طراحی و عملیاتی کرده است، ادامه داد: به این ترتیب 350 پیشخوان شهرنت در کل کشور مستقر شده و خدمات حائز اهمیتی را به صورت 24 ساعته در اختیار شهروندان قرار می دهد.

وی گفت: برای نخستین‌بار در شهرنت‌ها دستگاهی به نام VTM یا همان «خود بانک» تعبیه شده و این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان به صورت 24 ساعته مانند یک شعبه از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تامین-اعتبار-توسعه-خطوط-مترو-در-کلانشهرها-از-افتخارات-بانک-شهر-در-سال95.bos