شماره: 452004 تاریخ : 1398/01/06-04:14:34

تامین اجتماعی آرامش را به جامعه منتقل می کند

مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی باهمکاران دیدار و سال جدید را تبریک گفت و خواستار تلاش مضاعف برای ارائه خدمت مطلوب و کسب حداکثری رضایتمندی بیمه شدگان در سال جدید شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مجید درویشی در این دیدارگفت: درسالی که به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی به سال رونق تولید نام گذاری شده است ،امیدواریم بتوانیم به مانند گذشته با تلاش جمعی ، خدمات  را به بیمه شدگان افزایش دهیم .

 

وی با تأکید بر حمایت از تولید کنندگان داخلی از رؤسای شعب و کارشناسان خواست تا درگام اول نیازهای داخلی شعب را از تولیدات داخلی کشور و هم استانی های عزیز تأمین کنند تا باعث رونق اقتصادی در چرخه کسب وکار آنان گردد.اگر به تولید کننده داخلی نگاه ویژه داشته باشیم مطمئناً به رونق بخش تولید و اقتصاد کشور کمک خواهیم کرد .

درویشی همچنین گفت: امیدواریم با برنامه ریزی خوب و منسجم بیش از گذشته خدمات را به صورت مطلوب ارائه دهیم .

وی افزود: تامین اجتماعی همراه است با امنیت اجتماعی و این یعنی سازمان تأمین اجتماعی  آرامش را به جامعه منتقل می کند . 

درویشی در پایان خاطر نشان کرد : بحث مهم وتأثیر گذار در امسال مباحث تولید ، کار و کمک در مسیر تحقق فرامین مقام معظم رهبری است و توصیه می کنم نهایت تلاش و جدیت خود را انجام دهیم ونقش سازنده مان را در سطحی که بر عهده داریم بخوبی ایفا نماییم .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تامین-اجتماعی-ارامش-را-به-جامعه-منتقل-می-کند.bos