شماره: 353483 تاریخ : 1397/05/13-09:20:18

تازه‌ترین نکات آموزشی صنعت بیمه در افق 28 منتشر شد

بیست و هشتمین شماره ماهنامه تحلیلی، خبری اطلاع‌رسانی افق بیمه با تمرکز بررسی آموزش‌های حین خدمت فعالان بیمه به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی پژوهشکده بیمه، با توجه به اهمیت موضوع آموزش و جایگاه آن در صنعت بیمه ایران و جهان، این شماره ماهنامه افق بیمه با سرمقاله‌ای تحت عنوان آموزه‌های حین خدمت فعالان صنعت بیمه را جدی بگیریم، آغاز می‌شود و در ادامه با میزگرد آموزش‌های عمومی صنعت بیمه به بررسی فرهنگ‌سازی توسط صنعت بیمه در گفت و گو با نمایندگان مجلس می‌پردازد.

در بخش گزارش‌های انتشار یافته این شماره، نشریه افق بیمه جدیدترین راهکارها و استراتژی‌های آموزشی نوآورانه برای رشد صنعت بیمه، بهترین فناوری و راهنمای روند استعدادیابی در این زمینه را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.
در این شماره، دو مقاله با عناوین نقش آموزش و تحصیلات در رفتار مشتریان در بازار بیمه و بررسی نظام صلاحیت حرفه‌ای چارتر و ایجاد مزیت رقابتی که به اثر آموزش در اثرگذاری خرید بیمه در بازار بیمه رومانی و ایجاد اعتماد عمومی به بیمه بر اساس نظام صلاحیت حرفه‌ای پرداخته، منتشر شده است.
در بخش مصاحبه‌ها، تکنیک‌های سوادآموزی مالی در گفت و گو با رئیس طرح سوادآموزی مالی هند بررسی شده است. همچنین نگاهی به چالش‌های درونی صنعت در قالب گفت و گو و مصاحبه با کارشناسان متخصص بیمه به چشم می‌خورد.
علاقه مندان جهت تهیه این نشریه می توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت آباد – میدان شهید تهرانی مقدم - خیابان سرو غربی - نرسیده به میدان قیصر امین پور(شهرداری سابق) - پلاک 43 مراجعه نمایند. همچنین خرید از طریق آبونمان سالانه امکان پذیر است. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تازه‌ترین-نکات-اموزشی-صنعت-بیمه-در-افق-28-منتشر-شد.bos