شماره: 446197 تاریخ : 1397/10/26-04:35:05

بیمه "ما" در میان برگزیدگان اولین دوره اعطای جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ

سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ، 25 و 26 دی ماه با حضور پروفسور علی اکبر فرهنگی پدر علم مدیریت ارتباطات در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار و محمد جعفریان معاون برنامه ریزی و فناوری بیمه "ما" به نمایندگی از شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه جایزه ملی تعالی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، در این کنفرانس که با هدف  ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی ، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ و معرفی برگزیدگان  جایزه تعالی ارتباطات و بازاریابی برگزار شد، بیمه "ما" موفق به دریافت تقدیرنامه جایزه ملی تعالی شد.

دکتر مسعود کیماسی دبیر علمی کنفرانس، با اعلام اینکه در سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برای نخستین بار جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به بنگاه‌های اقتصادی برگزیده اهدا شد، از همسو بودن فعالیت‌های بازاریابی بنگاه با استراتژی‌های سازمان، ایجاد برنامه‌های ترفیعی ساختاریافته در نتیجه فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی، شناسایی درست مخاطب، تولید و توسعه پیام متناسب با مخاطب، بستر مناسب برای عرضه پیام و میزان اثربخشی برنامه‌های ارتباطات بازاریابی در توفیق سازمان به عنوان شاخص‌های مورد توجه در فرآیند شناسایی بنگاه‌های شایسته دریافت این جایزه نام برد.



URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیمه-ما-در-میان-برگزیدگان-اولین-دوره-اعطای-جایزه-تعالی-ارتباطات-بازاریابی-و-برندینگ.bos