شماره: 376821 تاریخ : 1397/06/26-10:20:23

بیمارستان تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر در جشنواره ملی تجارب موفق بیمارستانی، حائز دریافت لوح شد

در اولین جشنواره ملی تجارب موفق بیمارستانی در مدیریت منابع و مصارف در دو حیطه مراقبت های درمانی و اقتصاد انرژی، بیمارستان تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر، حائز دریافت لوح استانی شد و از سوی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در بخشی از لوح ارسالی از سوی دکتر قاسم جان بابایی آمده است:

اجرای برنامه تحول نظام سلامت که نقطه عطفی در تاریخ سلامت کشور است، نشانه عزم ملی کارگزاران سلامت برای تغییر شگرف و بنیادین در این حوزه به عنوان یکی از محورهای توسعه پایدار و همه جانبه است.
همت والا و خدمات ارزشمند تمامی همکاران و دست اندرکاران حوزه سلامت آن بیمارستان در راستای مدیریت منابع و مصارف در حیطه مراقبت های درمانی و حیطه اقتصاد انرژی قابل تحسین و ستودنی است. امید که این تلاش و خدمت به هموطنان این مرز و بوم در سایه توکل به خداوند منان، پایا و همیشگی باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیمارستان-تامین-اجتماعی-سلمان-فارسی-بوشهر-در-جشنواره-ملی-تجارب-موفق-بیمارستانی-حایز-دریافت-لوح-شد.bos