شماره: 377040 تاریخ : 1397/06/31-12:00:50

بیش از نیمی از پزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی سمنان در طرح نسخه الکترونیک ثبت نام کردند

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان گفت: از آغاز اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استان سمنان، بیش از نیمی از پزشکان در این طرح ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدمجتبی اکرم با اشاره به اجرایی شدن 100درصدی حذف دفترچه درمان تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان افزود: استقبال 50درصدی پزشکان طرف قرارداد در ثبت نام این طرح بسیار خوب بوده و انتظار می رود در آینده ای نزدیک شاهد اجرایی شدن این طرح ارزشمند در تمامی مراکز طرف قرارداد باشیم.

دکتر اکرم اظهار داشت: طبیعتا مشکلات فنی و زیرساختی برای فراگیر شدن طرح نسخه الکترونیک وجود خواهد داشت اما امیدواریم با همکاری نزدیک و تعاملات صورت گرفته بین سازمان تامین اجتماعی و نهادهای متولی امر درمان، اقدامات موثری جهت رفع نقائص اجرایی این طرح صورت پذیرد.
وی با اشاره به مزایای این طرح بعنوان یک تحول بنیادین افزود: با اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمانی در مراجعه به مراکز طرف قرارداد، بستری مناسب برای ایجاد پرونده الکترونیکی درمان برای بیمه شدگان سازمان بوجود خواهد آمد.
وی اضافه کرد: دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی سمنان، از آمادگی کامل در خصوص معرفی و توجیه طرح و همچنین تسریع در ثبت نام پزشکان و مراکز طرف قرارداد برخوردار است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیش-از-نیمی-از-پزشکان-طرف-قرارداد-تامین-اجتماعی-سمنان-در-طرح-نسخه-الکترونیک-ثبت-نام-کردند.bos