شماره: 327194 تاریخ : 1397/01/06-11:40:17

مونسان در بدو ورود به خوزستان:

بیش از 22میلیون نفرشب اقامت در کشور تا 4 فروردین ثبت شد

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به اینکه تا پایان روز چهارم فروردین بیش از 22میلیون نفرشب اقامت در کشور ثبت شده است، گفت: طرح تعطیلات زمستانی به طور حتم می‌تواند به رونق گردشگری در مناطق جنوبی کشور کمک کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  در بدو ورود به استان خوزستان و در فرودگاه بین المللی اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ایام مناسب سفر به مناطق جنوبی کشور در نیمه دوم سال واقع شده بنابر این اجرای طرح تعطیلات زمستانی به رونق گردشگری این مناطق کمک می‌کند و برای همین با استاندار خوزستان در این خصوص رایزنی‌هایی را در این سفر داریم.

او افزود: مهم‌ترین هدفم از سفر به استان خوزستان دیدار با مردم استاندار بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس و ادای احترام به شهدای گرانقدر است.

مونسان با اشاره به رشد مسافران نوروزی گفت: از 27 اسفند 96 تا پایان 4 فروردین 97 بیش از 22میلیون نفرشب اقامت ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11درصد رشد نشان می‌دهد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان این که مازندران، گیلان و خراسان رضوی سه استانی هستند که تا کنون بیشترین تعداد گردشگران نوروزی را داشته‌اند افزود: استان خوزستان جزو پنج استان برتر در جذب گردشگران نوروزی است.

معاون رئیس‌جمهوری امروز از مناطق عملیاتی جنوب و کاروان های راهیان نور در استان خوزستان بازدید می‌کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیش-از-22میلیون-نفرشب-اقامت-در-کشور-تا-4-فروردین-ثبت-شد.bos