شماره: 266427 تاریخ : 1395/11/20-04:12:50

بیانیه وزارت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت یوم الله 22 بهمن 1395

فرارسیدن دهه خجسته و مبارک فجر به ویژه 22 بهمن یادآور دلاوریها و جانفشانی عزیزانی است که با از خود گذشتگی و ایثار، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با خون خود درخت انقلاب اسلامی را بارور ساختند

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , بهمن ماه یادآور خاطرات زنان و مردان بزرگی است که عزت، آزادگی و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند. آنان که با مجاهدتها و رشادتهای خود، اسوه و الگوی نسلهای آینده شدند. با ورود امام خمینی (ره) در دوازدهم بهمن ماه 1357 عطر شکوفه های بهاری در سراسر ایران پراکنده و زمینه ساز پیروزی ملت شریف و آزادیخواه ایران اسلامی بر طاغوت زمان و استکبار جهانی در روز 22 بهمن ماه شد.

 
     مردم مسلمان ایران، با دست خالی و با قلبی پر از مهر و ایمان، با گامهای استوار و با شعار «استقلال، آزادی- جمهوری اسلامی» الهام بخش تمام ملت های تحت ستم قرار گرفتند.
 
     ملتی که علیرغم توطئه های دشمنان با وحدت و بصیرت، پایه های انقلاب اسلامی را قوام و دوام بخشیده و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نمایشی از ثبات و امنیت در تمام این سالها را خلق کردند.
 
     وزارت امور اقتصادی و دارایی همزمان با بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام خجسته را به مقام معظم رهبری (دامت برکاته) ملت شریف و وفادار ایران بویژه خانواده های گرانقدر شهدا و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن اعلام حضور گسترده در راهپیمائی شکوهمند22 بهمن از یکایک مردم شریف ایران اسلامی دعوت به حضور و بزرگداشت این روز بزرگ می نماید

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بیانیه-وزارت-امور-اقتصادی-و-دارایی-به-مناسبت-یوم-الله-22-بهمن-1395.bos