شماره: 41473 تاریخ : 1393/03/17-01:50:14

بیمه ایران در نمایشگاه بورس بانک بیمه شرکت فعال خواهد داشت

شرکت سهامی بیمه ایران درهشتمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه که فردا(یکشنبه) درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی آغاز می شود شرکت فعال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، این شرکت درنمایشگاه هشتم بورس،بانک و بیمه محصولات بیمه ای خود را به طور کامل به بازدیدکنندگان عرضه خواهد کرد.
همچنین کارشناسان رشته های مختلف بیمه ای درغرفه این شرکت حاضرشده و به سووالات بازدیدکنندگان پاسخ خواهند داد.
علاوه براین،بازدیدکنندگان چنانچه علاقه مند به استفاده از خدمات مشاوره بیمه ای کارشناسان این شرکت باشند، می توانند درمحل غرفه حضور به هم رسانده و از این خدمات بهره مند شوند.
افزون براین، شرکت سهامی بیمه ایران درطول برگزاری این نمایشگاه دوره های آموزشی یک روزه بیمه و بورس برگزار و به شرکت کنندگان دراین دوره های آموزشی گواهینامه معتبر ارائه خواهد کرد.
این شرکت همچنین درطول برگزاری این نمایشگاه و در محل غرفه خود واقع در سالن 31 شماره 14 ،بین بازدید کنندگان مسابقه آشنایی با بیمه وبورس برگزار و به نفرات برتر این مسابقات جایزه اهدا می نماید.
هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه هیجدهم شهریورماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز وچهار روزبه طول می انجامد.
براساس اعلام برگزارکنندگان درب های این نمایشگاه از فردا (یکشنبه)‌راس ساعت 9:30 به روی علاقه مندان باز و تا ساعت 18 آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بيمه-ايران-در-نمايشگاه-بورس-بانک-بيمه-شرکت-فعال-خواهد-داشت.bos