شماره: 451510 تاریخ : 1397/12/24-01:13:13

همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر صورت می گیرد؛

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 4 طرح در بندر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 4 طرح توسعه ای در بندر بوشهر همزمان با سفر رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  سیاوش ارجمند زاده درباره بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 4 طرح در بندر بوشهر، افزود: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه  در بندر بوشهر یکشنبه آینده  انجام خواهد شد.

وی گفت: یکی از مهمترین پروژه های قابل بهره برداری، اسکله 50 هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین  با اعتبار 90 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی است.

به گفته ارجمندزاده ، دیگر پروژه قابل بهره برداری، لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین به حجم یک میلیون متر مکعب و با عمق 12,5 متر با مبلغی بالغ بر 30 میلیارد تومان است  که توسط سازمان بنادرو دریانوردی انجام می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: همزمان با سفر روحانی به بندر بوشهر آغاز عملیات اجرایی دوطرح دیگر نیز صورت خواهد گرفت که شامل احداث جاده دسترسی جزیره نگین به طول 9/5 کیلومتر و پل  به طول 176 متر است که با هزینه  63 میلیارد تومان توسط سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد می شود.

ارجمند زاده عنوان کرد: دیگرطرحی که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد لایروبی کانال داخلی و خارجی به طول 174 کیلومتر و عمق 10/8 و 10/3 متر بندر بوشهر است که با حجم 5 میلیون و هفتصد و پنجاه هزار متر مکعب و  با هزینه  190 میلیارد تومان توسط سازمان بنادر و دریانوردی انجام می پذیرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بهره-برداری-و-اغاز-عملیات-اجرایی-4-طرح-در-بندر-بوشهر.bos