شماره: 314740 تاریخ : 1396/11/11-12:13:27

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد:

بهره برداری از 261 طرح در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اشتغالزایی بیش از 9 هزار نفر در دهه فجر

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: 261 طرح در شهرک‌ها و نواحی صنعتی (پنج طرح با سرمایه‌گذاری خارجی) با بیش از 27 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی، سرمایه‌گذاری ارزی نزدیک به 100 میلیون دلار و اشتغالزایی بیش از 9 هزار نفر در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، صادق نجفی با اعلام این خبر، افزود: در مجموع در 192 شهرک، ناحیه صنعتی و شهرک فناوری و منطقه ویژه اقتصادی، 281 پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری 2540 میلیارد ریال قابلیت بهره‌برداری دارد .

وی ادامه داد: اهم این پروژه‌ها در زمینه تامین و تکامل زیرساخت‌ها شامل پروژه‌های عملیات خاکی، زیرساختی و آسفالت معابر اصلی و فرعی- تامین آب، برق، گاز، مخابرات و فیبر نوری همراه با خطوط انتقال و شبکه‌های داخلی- ایجاد و ارتقای مدول تصفیه‌خانه‌های فاضلاب صنعتی، احداث ساختمان‌های آتش‌نشانی، احداث پست برق و شبکه‌های روشنایی معابر، احداث مخازن آب زمینی و هوایی و نیز احداث و بهره‌برداری از مجتمع‌های کارگاهی و مراکز خدمات فناوری و کسب و کار است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بهره-برداری-از-261-طرح-در-شهرک‌ها-و-نواحی-صنعتی-با-اشتغالزایی-بیش-از-9-هزار-نفر-در-دهه-فجر.bos