شماره: 449028 تاریخ : 1397/11/27-04:59:56

حق شناس در همایش مدیران دریایی سازمان بنادر عنوان کرد:

بهترین خدمات به مسافران دریایی نوروز98 ارائه شود/ ضرورت بکارگیری «اینترنت اشیا» در بخش دریایی کشور

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه "تحریم و جنگ اقتصادی علیه ایران شرایط و عوارض خاص خودش را دارد"، تاکید کرد: هدف اصلی در جنگ اقتصادی همانند جنگ نظامی، فلج کردن اقتصاد یک کشور است؛ لذا بخش دریایی کشور باید در تصمیمات اجرایی با هوشیاری و دقت نظر عمل کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق شناس در همایش مدیران دریایی این سازمان در آستانه سفرهای دریایی نوروزی 98 تصریح کرد: به رغم کارشکنی ها و تهدید های یک جانبه آمریکا، لازم است بخش دریایی و حاکمیتی کشور، متناسب با بخش دریایی جهان به جلو برود و دچار عقب ماندگی نشود.

وی با اشاره به ضرورت هوشمند سازی فرایندهای دریایی ، گفت: موضوع اینترنت اشیا، با توجه به اینکه بخشی از خدمات سازمان بنادر خارجی است ، مبحث بسیار مهمی است و باید در دستور کار حوزه دریایی سازمان بنادر قرار بگیرد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به سخت بودن کار ها در شرایط جنگ اقتصادی ، خاطرنشان کرد: مطابق مفاد کنوانسیون های سازمان بین المللی دریانوردی ( IMO)، هیچ کشوری حق ندارد عمدا و عملا کشور دیگری را تهدید کند.

حق شناس با اشاره به در پیش بودن سفرهای دریایی شلوغ در ایام تعطیلات نوروز امسال در سواحل و جزایر جنوب کشور، تاکید کرد: پیش بینی می شود در روزهای عید امسال ، ترافیک دریایی بیشتری نسبت به سال های قبل داشته باشیم .

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه در نوروز امسال هیچ مسافری در شناورهای خودرو بر ( لندینگراف) جا به جا نخواهد شد، اظهار داشت: راهبرد ها و تکالیف در بخش های مختلف دریایی اعم از یدکش ها، لایروب ها و شناورهای راهنما و مسافری و غیره ، مطابق قانون خواهد بود و فصل الخطاب قانون است.

حق شناس تصریح کرد: در نوروز امسال نیز همانند سال های قبل ، آمادگی کامل داریم تا با ارائه بهترین خدمات به مسافران دریایی ، روزهای خاطره انگیزی را برای مردم عزیز کشورمان رقم بزنیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بهترین-خدمات-به-مسافران-دریایی-نوروز98-ارایه-شود-ضرورت-بکارگیری-اینترنت-اشیا-در-بخش-دریایی-کشور.bos