شماره: 410544 تاریخ : 1397/08/09-11:39:49

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

بهبود معیشت بازنشستگان در دستور کار است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تأکید کرد: معتقدم که به موازات اصلاحات ساختاری در صندوق‌ها، باید مراقب باشیم تا ارائه خدمات اجتماعی به بازنشستگان کاهش پیدا نکند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جلسه شورای معاونان و مدیران عامل هلدینگ‌های صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه توجه به معیشت بازنشستگان از جمله برنامه‌های جدی وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم هست، گفت: ارائه خدمات اجتماعی همچون تسهیلات رفاهی، خدمات درمانی، ارائ? مشوق‌های حمایتی و پرداخت یارانه‌های مصوب در قالب حمایت‌های اجتماعی با هدف ارتقای منزلت اجتماعی و حفظ کرامت بازنشستگان از جمله فعالیت‌های این صندوق در بعد اجتماعی است و این سیاست در نیمه دوم سال با اعطای بسته‌های حمایتی برای گروه هدف با قوت و قدرت بیشتر ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تصویری از وضع موجود و مطلوب سازمان‌های زیرمجموعه وزارتخانه متبوعش شده است، گفت: همچنین برنامه‌ریزی برای گزارش کار 100 روزه این وزارتخانه از زمان تصدی منصب وزارت توسط شریعتمداری در دستور کار قرار دارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بهبود-معیشت-بازنشستگان-در-دستور-کار-است.bos