شماره: 451707 تاریخ : 1397/12/26-05:36:58

بنادر آبادان آماده استقبال از راهیان نور و گردشگران دریایی

رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی در بنادر آبادان گفت: بنادر آبادان با توجه به برنامه گردشگری دریایی امسال آمادگی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی را دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شهرام بهبهانی درباره گردشگری دریایی، افزود: مسیرهایی که برای گردشگری دریایی مشخص شده است، از بندر آبادان شروع می شود و تا جزیره مینو ادامه دارد که مسافران مسیر برگشت به بندر را هم دارند.

رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی  در بنادر آبادان عنوان کرد: در یادمان شهدای والفجر 8 اروندکنار گشت های دریایی مسافران نوروزی تا روبروی شهر فاو عراق است.
وی ادامه داد: در یادمان شهدای والفجر 8 اروندکنار یک شناور لندی کرافت و برای گشت های دریایی در بندر آبادان یک شناور مسافری، شناورهایی هستند که تاکنون به کار گرفته شده است.
رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی  در بنادر آبادان گفت: امنیت مسافران مهمترین موضوع است و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان با توجه به اهمیت آن قبل از هر سفر دریایی، بخش  آموزش قبل از سفر دارد که با نیروی مستقر در سالن و اسکله مسافری چه در بندر آبادان و چه در  یادمان شهدا، نکات مهم  به هموطنان عزیز آموزش داده می شود. 
بهبهانی خاطرنشان کرد: امسال قایق هایی  با عنوان ناجی در اختیار یگان حفاظت قرار گرفته که مأموریت گشت‌های دریایی  با هدف افزایش سطح امنیت و آرامش خاطر مسافران و گردشگران را دارند.
بهبهانی افزود: اقدام مهم دیگری که انجام شد تهیه 400 عدد جلیقه و  20  حلقه نجات با سایزهای مختلف  است تا مسافران و زائران در حین سفر آن را استفاده کنند.
وی یاداور شد: آماده سازی ترمینال مسافری یکی دیگر از اقدامات مهم مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان است.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بنادر-ابادان-اماده-استقبال-از-راهیان-نور-و-گردشگران-دریایی.bos