شماره: 311296 تاریخ : 1396/09/25-04:46:23

بسته‌بندی یکی از ابزار‌های مهم بازاریابی بین‌المللی است

علیقلی حسنی اعظمی مدیر عامل شرکت کارتن سازی میهن: بسته‌بندی یکی از ابزار‌های مهم بازاریابی بین‌المللی است و بنگاه‌های اقتصادی توجه خاصی به موضوع طراح و چاپ و بسته‌بندی دارند.

علیقلی حسنی اعظمی در گفت و گو با خبرنگار بانک و صنعت؛ عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت کارتن سازی میهن در خصوص این که شرکت کارتن‌سازی میهن یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده‌ کارتن کشور است اظهار داشت: این شرکت جهت تولید انواع کارتن و ورق سه لا و پنج لا‌، قهوه‌ای و سفید از بهترین کرافت‌های روسی، کره‌ای‌، اسپانیایی و چینی و همچنین جهت فلوتینگ و لایه داخلی از تولیدات بهترین کارخانجات کاغذ‌سازی داخلی‌ و جهت چاپ بهترین مرکّب را از منابع خارجی تهیه و مصرف می‌کند. ‌اهمیت به مقوله کیفیت موجب شده این شرکت در فاصله کوتاهی به شرکتی صاحب‌نام تبدیل شود و جایگاه خود را بین مشتریان حفظ کند.

وی درادامه افزود: مدت 44 سال با کارنامه‌ای قوی در صنایع سلولزی و بسته‌بندی کشور مشغول فعالیت هستم و دریافت لوح پیشکسوت از دست وزیر محترم ارشاد در سال 1392، دریافت تندیس و نشان برتر مدیریت در سال 1395، تندیس و لوح همایش سراسری مدیر شایسته ملّی در سال 1393، تندیس و لوح همایش سراسری چهره‌های ماندگار مدیریت ایران در سال 1394 و افتخارت دیگر گواهی بر این مدعا است.

وی با بیان این که شرکت کارتن‌سازی میهن به منظور تأمین نیاز روزافزون صنعت بسته‌بندی کشور در سال 1341  تأسیس شد اظهار داشت: به‌کارگیری پیشرفته‌ترین تکنولوژی و سریع‌ترین ماشین‌آلات تولید ورق‌، برش و چاپ کارتن با سایزهای متنوع موجب شد تا شرکت کارتن سازی میهن به‌سرعت‌ جایگاه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کارتن را کسب کند.

وی تصریح کرد : کارتن‌سازی میهن در حوزه منابع انسانی هم با اتکا به سرمایه انسانی مجرب و متخصص خود توانست ضمن به‌روزآوری دانش مدیریت‌، با تحقیق و بررسی نیازهای مشتریان‌، تولیدات خود را جهت تأمین سلایق مصرف‌کنندگان ارتقا‌ بخشد. بی‌تردید‌ کارتن‌سازی میهن بخش عمده‌ای از رضایت و وفاداری مشتریان خود را مرهون تلاش‌، مسئولیت‌پذیری و صداقت پرسنل و مدیران خود می‌داند و همواره بر آن است تا این مسیر را با هدف‌گذاری و اجرای دقیق پروژه‌های بهبود، با تمرکز بر ارتقای کیفیت و بهره‌وری به‌طور مستمر ادامه دهد.

 

عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت کارتن سازی میهن در مورد این که در حال حاضر شرکت کارتن سازی میهن چه کالا یا خدماتی ارائه می‌دهد و چه جایگاهی در بازار دارد گفت: شرکت کارتن‌سازی میهن در کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج در محوطه‌ای بالغ بر پنج هکتار با بیش از 13 هزار مترمربع سالن قادر است در شبانه‌روز 150 تُن ورق و کارتن سه و پنج‌لا را با چاپ ترکیبی تولید و عرضه کند، این شرکت با قدمتی بالغ بر 55 سال در صنعت بسته‌بندی با ارائه محصول با‌ کیفیت مطلوب به عنوان یکی از شرکت‌های عمده ی تولید کننده ی کارتن و ورق در بازارهای داخلی مطرح است.

وی در پاسخ به این سوال که فعالیت شرکت شما چه اندازه می‌تواند به صادرات کشور کمک کند افزود: بسته‌بندی یکی از ابزار‌های مهم بازاریابی بین‌المللی است و بنگاه‌های اقتصادی توجه خاصی به موضوع طراح و چاپ و بسته‌بندی دارند و از طراحی‌، گرافیک‌، رنگ‌ها و به‌ کار بردن مواد اولیه‌ مرغوب و مناسب برای افزایش مشتریان خود در بازار‌های بین‌المللی بهره می‌برند.

بسته‌بندی معرفی‌نامه‌ای برای کالا است و باعث اطمینان از به سلامت رسیدن کالاهای صادراتی به مقصد می‌شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بسته‌بندی-یکی-از-ابزار‌های-مهم-بازاریابی-بین‌المللی-است.bos