شماره: 464898 تاریخ : 1398/02/29-05:37:26

برگزیدگان اولین جشنواره اینفوگرافی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها معرفی شدند

نخستین جشنواره کشوری اینفوگرافیک سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان ها، پس از بررسی آثار دریافت شده به دبیرخانه و در نظر گرفتن شاخص‌هایی ، موارد برتر را مشخص و به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، رویکرد اصلی آثار برتر در این جشنواره، پرداخت صحیح به اطلاعات، استفاده موثراز داده‌ها و شیوه گرافیکی مناسب بود.

به موجب این گزارش و بر اساس رآی داوران، مقام اول این جشنواره به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد تعلق گرفت و شاخص این مقام، اینفوگرافیک وضعیت نیروی انسانی در سال 1395 در میان دستگاه‌های اجرایی این استان بود.
بر اساس همین گزارش، مقام دوم این جشنواره به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان اعطا شد و شاخص آن، اینفوگرافیک عملکرد شرکت گاز استان مذکور بود.
گزارش مذکور حاکی است که مقام سوم این جشنواره به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تعلق گرفت و شاخص آن اینفوگرافیک بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد بود.
شایان ذکر است که نخستین جشنواره کشوری اینفوگرافیک سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها با همکاری پایگاه اطلاع رسانی دولت برگزار شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزیدگان-اولین-جشنواره-اینفوگرافی-سازمان-مدیریت-و-برنامه-ریزی-استانها-معرفی-شدند.bos