شماره: 293099 تاریخ : 1396/05/30-11:51:29

برگزاری پنجمین نشست مدیران HSEE‌ سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت صنعت، معدن و تجارت

پنجمین نشست مدیران HSEE‌ سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور مدیر کل دفتر بهداشت،‌ ایمنی، محیط زیست و انرژی این وزارتخانه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، با توجه به ضرورت و اهمیت نقش هم اندیشی، هم گرایی و هم افزایی و همچنین ضرورت اجرایی کردن اهداف، برنامه‌ها و ماموریت‌های راهبردی امور بهداشت،‌ ایمنی، محیط زیست و انرژی و تبیین و ایجاد هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای طرح جامع HSEE وزارت صنعت، معدن و تجارت،‌ پنجمین نشست مدیران HSEE‌ سازمان‌های تابعه و وابسته با محوریت اولویت‌ها و راهبردهای HSEE‌ سال 1396، از ساعت 8:30 تا 17 روز چهارشنبه یکم شهریورماه در ساختمان شهیدان مهری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

همچنین به منظور ارایه اقدامات محیط زیستی و گزارش عملکرد سازمان‌های استانی آذربایجان شرقی، ‌تهران،‌ البرز، اصفهان،‌ مرکزی،‌ خوزستان،‌ فارس و خراسان رضوی (استان‌های با مرکزیت هشت کلانشهر دارای معضلات آلودگی هوا) در ساعت 9:00 روز سه شنبه مورخ 31 مردادماه جلسه هم اندیشی برگزار می‌شود.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-پنجمین-نشست-مدیران-HSEE‌-سازمان‌های-تابعه-و-وابسته-وزارت-صنعت-معدن-و-تجارت.bos