شماره: 351026 تاریخ : 1397/03/30-02:42:18

برگزاری نشست مدیرعامل و مدیران مناطق نفت خیز جنوب با نماینده مردم گچساران در مجلس

نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در این نشست در خصوص گسترش تعامل و افزایش سطح همکاری های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با شرکت های دانش بنیان  و مراکز علمی و پژوهشی مستقر در شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویر احمد بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست دکتر تاجگردون با اشاره به تاسیس مرکز توسعه فناوری گچساران و مجتمع دانشگاهی نفت و گاز گچساران، اظهار داشت: شهرستان گچساران ظرفیت های علمی و فارغ التحصیلان زیادی دارد که توسعه و تقویت مراکز علمی در این شهرستان و اجرای پروژه های پژوهشی بویژه در حوزه نفت و گاز موجب استفاده از این ظرفیت ها و اشتغالزایی خواهد شد.

مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز با اشاره به ضرورت استفاده از فناوری های نوین در عملیات و فرآیند تولید اظهار داشت: این شرکت از پیشگامان پژوهش و توسعه در صنعت نفت است و آمادگی همکاری با شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی برای رفع نیازهای صنعت دارد.

در این نشست که مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حضور داشت در خصوص ایجاد و تقویت ساختار پژوهش و فناوری در شرکت های بهره بردار تابع مناطق نفت خیز جنوب بحث و برسی شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-نشست-مدیرعامل-و-مدیران-مناطق-نفت-خیز-جنوب-با-نماینده-مردم-گچساران-در-مجلس.bos