شماره: 355132 تاریخ : 1397/06/05-12:04:02

برگزاری نشست تدوین نظام نامه شناسایی و جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس

نشست علمی تخصصی تدوین نظام نامه شناسایی و جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس با هدف جمع آوری ، ضبط و نگهداری از آثار و ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، سعید بکتاش مدیر پایگاه پژوهشی دفاع مقدس پژوهشگاه امروز «دوشنبه» با اعلام این خبر گفت: این نشست علمی توسط پایگاه پژوهشی میراث دفاع مقدس پژوهشگاه و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود .

وی افزود : نشست علمی تخصصی تدوین نظام نامه شناسایی و جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس به منظور ثبت حماسه جاودانه ملت ایران و آثار آن در شئون فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و جلوگیری از نابودی و تحریف میراث گرانبهای ایثار گران و شهدای گران قدر برگزار خواهد شد .
بکتاش از دیگر اهداف برگزاری این نشست را یکنواخت سازی برای مدیریت بر فرآیند شناسایی و جمع آوری اسناد مرتبط با دفاع مقدس اعلام کرد .
وی تصریح کرد : نشست علمی تخصصی تدوین نظام نامه شناسایی و جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس ساعت 8 صبح روزسه شنبه 6شهریور ماه در وزارت دفاع برگزار می شود .
گفتنی است این نشست با همکاری سازمان اسناد ملی ایران ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، مدیریت حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-نشست-تدوین-نظام-نامه-شناسایی-و-جمع-اوری-اسناد-و-مدارک-دفاع-مقدس.bos