شماره: 351155 تاریخ : 1397/04/02-02:44:06

برگزاری نشست تخصصی پیشگیری از جرایم در فضای مجازی

نشست تخصصی هماهنگی و هم افزایی با موضوع پیشگیری از جرایم در فضای مجازی و افزایش سرعت کشف جرایم رایانه ای در زنجان با حضور معاون جرایم رایانه ای دادستان عمومی و انقلاب زنجان ، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، ریاست پلیس فتا استان و نمایندگان fcp ها و اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل و رایتل برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات و ارتباطات؛ نشست تخصصی هماهنگی و هم افزایی با موضوع پیشگیری از جرایم در فضای مجازی و افزایش سرعت کشف جرایم رایانه ای در زنجان با حضور معاون جرایم رایانه ای دادستان عمومی و انقلاب زنجان، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، رییس پلیس فتا استان و نمایندگان FCP ها و اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل و رایتل در خردادماه برگزار شد .

 فرخی مدیرکل ICT این استان به نحوه تشکیل و نظارت بر عملکرد  FCP ها اشاره کرد و گفت: با حضور شرکت های FCP در استان فضا رقابتی شده و این قطعا منجر بر رونق بیشتر IT در استان و بالا رفتن سطح کیفی خدمات شده است.
وی با اشاره به اینکه اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نماینده وزارت در استان زنجان محسوب می‌شود و اقدامات زیادی را در استان انجام داده است، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت های FCP در استان فعالیت داشته و خدمات متنوعی را به متقاضیان و مشترکین ارایه می‌کنند که مجوزهای آنها دقیقاً مشابه مجوز شرکت مخابرات استانی است.
در پایان شرکت ها و نمایندگان سرویس دهنده FCP نحوه همکاری و هماهنگی و مشکلات پیش رو را بررسی و مورد تبادل نظر قرار دادند.
 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-نشست-تخصصی-پیشگیری-از-جرایم-در-فضای-مجازی.bos