شماره: 352445 تاریخ : 1397/04/26-06:53:52

برگزاری نخستین دوره آموزشی بقا در دریا و HUET درون‌سازمانی در مرکز آموزش کیش

به همت واحد آموزش شرکت نفت فلات قاره ایران، نخستین دوره آموزشی بقا در دریا و HUETدرون‌سازمانی با حضور مشاور وزیر نفت در امور هوانوردی، اعضای هیات مدیره، رییس منطقه کیش و ... در مرکز آموزش منطقه عملیاتی کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، رییس آموزش شرکت با بیان این مطلب افزود: این دوره‌های آموزشی برای کارکنان سکوها و افرادی که در سکو تردد دارند الزامی است و در سال‌های گذشته توسط شرکت‌ها و مراکز آموزشی مرتبط برگزار می‌شد ولی پس از دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، این دوره‌ها به صورت درون سازمانی برگزار می‌گردد.

امید مولاوردی‌خانی افزود: با توجه به فراوانی برگزاری این دوره‌ها، هزینه‌های صرف شده بسیار پایین‌تر از گذشته بوده و این امر باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های آموزشی شرکت نفت فلات قاره ایران شده است.

به گفت وی، در آینده نزدیک با فراهم نمودن شرایط و بسترسازی مناسب از قبیل ساخت استخر اختصاصی، تهیه ماکت بالگرد به صورت مکانیکی و ... در مرکز آموزش‌های کیش، قرار است دوره‌های یاد شده مطابق با استانداردهای جهانی و در سطح کیفی بالاتری برگزار گردد.

رییس آموزش شرکت نفت فلات قاره ایران، در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل و مدیر منابع انسانی از امر آموزش در شرکت قدردانی کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-نخستین-دوره-اموزشی-بقا-در-دریا-و-HUET-درون‌سازمانی-در-مرکز-اموزش-کیش.bos