شماره: 310026 تاریخ : 1396/09/11-11:24:40

برگزاری جلسه هیات منتظران موعود (عج) بسیجیان صنعت آب و برق استان قم

به مناسبت هفته بسیج و میمنت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) جلسه هیات منتظران موعود(عج) بسیجیان صنعت آب و برق استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت آب، به مناسبت هفته مبارک بسیج و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) جلسه هیأت منتظران موعود (عج) با حضور اعضای شورای بسیج صنعت آب و برق استان روز سه شنبه مورخ 96/09/07 در نماز خانه نیروگاه حرارتی استان قم برگزار شد .

در این جلسه که سرهنگ ساجدی نیا، سرگرد حسن پور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام علی بن ابیطالب)ع) ، سروان شعبانیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) و علیرضا عرب بافرانی رئیس شورای هماهنگی فرماندهان بسیج صنعت آب و برق استان حضور داشتند . پس از اقامه نماز ظهر و عصرسرهنک ساجدی نیا در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با بیان سخنی از بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) " اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید "گفت: همین تفکر بود که باعث شد مردم عراق، سوریه، لبنان، یمن و... در مقابل داعش و تفکر تکفیری ها مقاومت کرده و آنها را نابود کنند هرچند داعش از نظر فیزیکی از بین رفت لیکن تفکر داعش و تکفیری وجود دارد زیرا کسانی که این تفکر و گروه را به وجود آورده و حمایت کردند فکر نابودی آنها را حداقل تا 20 سال آینده نمی کردند. اما بسیج و تفکر آن توانست آنها را در هم شکند و ما وظیفه داریم تفکر بسیجی را در بین آحاد جامعه تقویت و از آن حفاظت کنیم . در پایان مراسم به تعدادی از بسیجیان تلاشگر لوح سپاس اهداء شد. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-جلسه-هیات-منتظران-موعود-عج-بسیجیان-صنعت-اب-و-برق-استان-قم.bos