شماره: 279936 تاریخ : 1396/03/03-02:21:13

برگزاری اولین سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 96

اولین سمینار سراسری مدیران ادارات مرکزی و استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 96 در شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، مرتضی اکبری مدیرعامل، پدرام رئیس هیات مدیره، امامی، توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای ادارات مرکزی و مدیران شعب استان ها در این همایش حضور داشتند.

تعیین استراتژی و برنامه ریزی بانک در سال 96 در حوزه جذب و توزیع عادلانه منابع در چارچوب ضوابط بانکی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اهمیت پیگیری و تعدیل وصول مطالبات، جمع بندی و ارائه گزارش در خصوص مباحث مطرح شده در 2 سمینار گذشته (مشهد و تهران) در سه محور (اقدامات انجام شده، در دست اقدام و عدم امکان اجرایی شدن) از موارد مطرح شده در این سمینار بود.

در این سمینار، 2 کارگروه با عنوان های ( منابع و مصارف ها به مسئولیت اداره اعتبارات و بین الملل) و منابع انسانی و IT با مسئولیت اداره سازمان و برنامه ریزی و به ریاست مرتضی اکبری مدیرعامل بانک برگزار گردید و محورهای مربوطه به این حوزه ها در 2 پنل مذبور مطرح شد.

مدیرعامل بانک ضمن خیرمقدم به حاضرین بیان داشت: خدا را شاکریم که مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران را مدیرانی فرهیخته و پیشکسوتان سیستم بانکی تشکیل داده اند. مدیران و کارکنان با تجربه از تمامی بانک های بزرگ کشور در لایه های مختلف بدنه این بانک در حال ارائه خدمت به نیازمندان واقعی جامعه هستند و این جای خرسندی دارد.

وی افزود: دستاوردهای بانک قرض الحسنه مهر ایران حاصل تلاش، تدبیر و تجربه شما مدیران ارزنده است و افتخار داریم که در هشت ماه گذشته خدمت گزار این مجموعه بوده ایم.

اکبری با اشاره به عملکرد مثبت و شایسته بانک در سال 95 تصریح کرد: با همت مدیران بانک، در حوزه های مختلف جذب منابع و تعدیل مطالبات گام های موثری برداشته شده و همکاران ما در صف و ستاد و در اقصی نقاط کشور تلاش نمودند تا عملکرد ارزنده ای را از خود ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: این جلسه برگزار شده تا ضمن ارزیابی عملکرد و اقدامات گذشته بانک در زمینه های گوناگون، نقاط ضعف را حل و فصل و نقاط مثبت و ارزنده را تقویت نماییم که در ادامه 2 کارگروه به آنها اشاره خواهد شد.

در ادامه این همایش، محسن پدرام در خصوص عملکرد مثبت سال 95 بانک اظهار داشت: همکاران در سال گذشته با تلاش خود، آمار عملکرد قابل قبول و شایسته ای را ارائه نمودند که جا دارد از تمامی مدیران شعب استان ها و کارکنان صف و ستاد سراسر کشور تشکر و قدردانی نمود.

وی با اشاره به انتخابات گذشته کشور بیان داشت: انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان ریاست جمهوری برای شبکه بانکی کشور بسیار مبارک است و امیدواریم که ایشان همچون گذشته منشاء خیر و برکت باشند.

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید بر اهمیت مقوله ازدواج جوانان افزود: امسال نیز همانند سال گذشته پرداخت تسهیلات ازدواج از الویت های دولت است و با توجه به توقع از خدمات قرض الحسنه بانک، همکارانمان باید بیش از پیش در این امر اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: این بانک با تلاش های مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان خود توانسته است به جایگاه ویژه ای از شبکه بانکی کشور دست یابد و مردم به عنوان یک بانک قرض الحسنه از ما توقعات زیادی دارند.

در ادامه ، موارد گوناگون در 2 پنل تخصصی مطرح شد و حوزه های مختلف بانکداری اسلامی در راستای ارتقاء و پیشرفت جایگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-اولین-سمینار-سراسری-مدیران-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-در-سال-96.bos