شماره: 314864 تاریخ : 1396/11/14-10:06:22

برگزاری اولین جلسه از دوره های سمینارهای سازمانی مدیران در شرکت داده ورزی سداد

در راستای سیاست ابلاغی دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل شرکت داده ورزی سدادمبنی بر برنامه ریزی و برگزاری سمینارهای تخصصی مدیران با رویکرد مبتنی بر آموزش های حرفه ای مدیریتی، توسط کمیته آموزش شرکت، اولین سمینار با عنوان "اخلاق حرفه ای سازمانی" برای معاونین و مدیران شرکت داده ورزی سداد، روز پنج شنبه 96/11/12 در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، اولین دوره از سلسله مباحث آموزش حرفه ای مدیران توسط دکتر قاسم انصاری رنانی عضو هیأت علمی و از اساتید برجسته دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردید.

در این سمینار که معاونین و مدیران حوزه های مختلف سداد حضور داشتند، در ابتدای شروع جلسه، آقای بهزاد فروزانفر، قائم مقام معاونت اداری و مالی ضمن خوش آمدگویی  به دکتر انصاری، از حضور گرم معاونین و مدیران شرکت تشکر کرد و سپس به معرفی استاد انصاری پرداخت.

از سوابق اجرایی ایشان میتوان به معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی، قائم مقام سازمان ملی بهره وری ایران، مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره سازمان ملی بهره وری ایران و رئیس موسسه آموزش عالی بصیر اشاره کرد.

سپس دکتر انصاری با آغاز سمینار در خلال تدریس، به پرسش و سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد و از حضور گرم یکایک آنها تشکر کرد. این سمینار آموزشی با پذیرایی و اهداء تندیسی از یک غزال به دکتر انصاری به پایان رسید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برگزاری-اولین-جلسه-از-دوره-های-سمینارهای-سازمانی-مدیران-در-شرکت-داده-ورزی-سداد.bos