شماره: 467960 تاریخ : 1398/04/20-11:49:17

نماینده مردم کاشمر:

برپایی نمایشگاه با موضوع رونق تولید یک امر پسندیده است

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع برگزاری نمایشگاه ها در راستای سال رونق تولید، یک امر پسندیده و شایسته است و این رویدادها نقش زیادی در تحولات اقتصادی جامعه ایفا می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، بهروز بنیادی در آستانه برپایی نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید اظهار داشت: امسال را مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری کرده اند و ایشان همواره بر رونق تولید تاکید داشته اند از این رو برگزاری این نمایشگاه می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.
وی گفت: جامعه ما در تولید خیلی ازکالاها از نظر تامین منابع و مواد به خارج وابسته است و باید با برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه ها، وابستگی کشور به مواد اولیه را به حداقل برسانیم.
بنیادی افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان در رویدادهایی مانند نمایشگاه ها می توانند نیازهای خود را به یکدیگر و سایر دستگاه های ذیربط انتقال دهند و با همفکری هم راه حلی برای آن پیدا کنند و در مجموع تولیدکنندگان در این رویدادها می توانند نیازهای خود را برطرف کنند.
این نماینده مجلس، برگزاری نمایشگاه را برای جامعه مفید دانست اما گفت: به شرطی این نمایشگاه ها تاثیر گذار و مثمرثمر خواهند بود.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: به طور قطع کشف آمار نیازهای بخش های تولید و صنایع با وزارت صمت است و باید نیازهای این بخش به خوبی بیان شود تا آن را رفع کرد.
وی ارتباط بین تولیدکنندگان و صنعتگران را از مسایل دیگر این بخش عنوان کرد و گفت: این ارتباطات باید هر روز بیشتر از روز قبل شود و با این ارتباط، مسایل و اطلاعات به خوبی بیان گردد تا مسایل مرتبط با این صنایع رفع شود.
نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید 27 تا 30 تیرماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
در این نمایشگاه 4 روزه ، فعالان بخش های مختلف لوازم خانگی، صنایع دریایی، نفت و گاز، پتروشیمی ، صنایع معدنی ( فلزی و غیرفلزی)، خودرو و قطعات و همچنین مخابرات مشارکت دارند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برپایی-نمایشگاه-با-موضوع-رونق-تولید-یک-امر-پسندیده-است.bos