شماره: 263578 تاریخ : 1395/10/14-12:02:26

برپایی 37 کارگاه آموزشی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد : امسال در دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اقدام به برپایی 37 کارگاه آموزشی می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای، هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر از 15 تا 18 دی ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های تهران، دستاورد های سازمان در حوزه توانمند سازی روستاییان و عشایر ارایه می شود.

قرار است سازمان یاد شده، در قالب 17 غرفه و 37 کارگاه آموزشی با هدف تبیین جایگاه و توانمندهای سازمان، در آموزش به روستاییان، عشایر و ساکنان مناطق محروم و مرزی کشور به شکل عملی فعالیت کند.
برپایه این گزارش، کارگاههای آموزشی این سازمان در دوره های کوتاه مدت دو ساعته و در سه گروه از ساعت هشت صبح تا 16:30 برپا می شود که در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در دوره از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اعطا می شود. 
یادآور می شود،معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری،ادارات کل استان های تهران و البرز، شرکای اجتماعی (بخش غیر دولتی- آموزشگاههای آزاد- موسسه خیریه امام علی(ع) و کارآفرینان حوزه روستایی) ،سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیز داری کشور، سازمان بسیج سازندگی، بنیاد مسکن ، وزارت جهاد کشاورزی،ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و سازمان انرژی های نو ایران(سانا) در این نمایشگاه و در خصوص برگزاری دوره های آموزشی با این سازمان همکاری می کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برپایی-37-کارگاه-اموزشی-در-نمایشگاه-توانمندی-های-روستاییان-و-عشایر.bos