شماره: 355195 تاریخ : 1397/06/05-04:19:19

برنامه‌های سفر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به کره جنوبی

دکتر صادق نجفی به منظور مبادله تفاهم نامه و گسترش همکاری ها با وزارت بنگاه های کوچک و متوسط و استارتاپ‌های کره جنوبی و همچنین حضور در هفتمین نشست فناوری محور بنگاه های کوچک و متوسط ایران و کره جنوبی فردا به سئول سفر می کند و تا روز جمعه در این کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  به منظور مبادله تفاهم نامه و گسترش همکاری ها با وزارت بنگاه های کوچک و متوسط و استارتاپ‌های کره جنوبی و همچنین حضور در هفتمین نشست فناوری محور بنگاه های کوچک و متوسط ایران و کره جنوبی فردا به سئول سفر می کند و تا روز جمعه در این کشور خواهد بود.

بازدید از شرکت JSPV و جلسه با مدیر این شرکت، نشست مشترک با مؤسسه متولی شهرکهای صنعتی کره جنوبی (KICC)، شرکت در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه اینوتک (2018) و بازدید از این نمایشگاه از دیگر برنامه های دکتر صادق نجفی در این سفر کاری خواهد بود.

وی همچنین در هفتمین کنفرانس مبادله فناوری ایران و کره جنوبی شرکت می کند و با معاون وزیر  MSS  در محل هتل وستین چوسان سؤول دیدار خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  در این سفر از TIPS TOWN (مرکز تخصصی پرورش استارتاپها) نیز دیدار می کند و با مسؤولان شرکت SBC یکی از شعب سؤول دیداری انجام خواهد داد.

بازدید از مرکز توزیع و فروش محصولات بنگاه های کوچک و متوسط کره جنوبی دیگر برنامه دکتر نجفی در این سفر خواهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برنامه‌های-سفر-مدیرعامل-سازمان-صنایع-کوچک-و-شهرک‌های-صنعتی-ایران-به-کره-جنوبی.bos