شماره: 279825 تاریخ : 1396/02/31-08:28:56

مدیر ناحیه یک مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن تاکید کرد:

برنامه‌ریزی عملیاتی برای پیگیری جدی مطالبات

مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن گفت : اولویت شعب برنامه‌ریزی عملیاتی برای وصول مطالبات و جذب حداکثری مشتریان باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از عباس فرید زاده در جمع روسا و معاونان سرپرستی یک تهران اظهار کرد: پیگیری مطالبات معوق یک روز به بالا موجب کاهش رشد مطالبات می‌شود.

وی  با اشاره به تأثیرات آموزش رو در رو برای همکاران به‌منظور وصول مطالبات افزود: روسا و معاونان شعب به‌عنوان نماینده ثامن باید الگوی مناسب برای هر یک از نیروهای جوان باشند و با آموزش و گسترش تجربیات خود پرورش نیروهای جوان را مدنظر قرار دهند.

فریدزاده جذب منابع از طریق مشتریان جدید را یک برنامه هدفمند دانست و اضافه کرد : باوجود طرح‌های متنوع که برای مشتریان موسسه طراحی و پیاده‌سازی شده است، هر یک از شعب با مسئولیت‌پذیری بتوانند منابع  ارزان‌قیمت بیشتری را جذب کنند.

ناصر سیفی سرپرست مدیریت شعب یک تهران نیز در این جلسه گفت: نگاه هر شعبه یک بانک باید در سطح شعب عملی شود.

وی پیگیری جدی مطالبات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک با برنامه‌ریزی  مدون، عملیاتی و تقسیم‌کار می‌توان سرعت وصولی‌ها را بالا و تحقق اهداف و سیاست‌های ثامن را شاهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برنامه‌ریزی-عملیاتی-برای-پیگیری-جدی-مطالبات.bos