شماره: 466324 تاریخ : 1398/03/27-09:32:49

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

بررسی پتانسیل های هرمزگان برای توسعه بانکداری قرض الحسنه

عیسی امامی عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد حوزه های جذب منابع، کنترل مصارف و کاهش مطالبات بانکی و در راستای تدوین برنامه راهبردی برای تحقق اهداف ترسیمی و سیاست های اعتباری سال جاری به استان هرمزگان سفر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این سفر، عیسی امامی از شعبه بانک در جزیره کیش و شعب شهرستان های بندرعباس، پارسیان، بستک، جناح، بندرلنگه، قشم و جاسک بازدید خواهد نمود.

عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جمع همکاران جزیره کیش با بیان اهمیت و جایگاه جنوبی ترین استان مرزی کشور، به پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان و قرارگرفتن در مجاورت با تنگه هرمز به عنوان یکی از حساس‌ترین و حیاتی‌ترین گذرگاه‌های کشور،اشاره کرد.

وی با بر شمردن ظرفیت های خوب استان هرمزگان در بخش های گردشگری، صنعتی، نفت و گاز، کشتی سازی، شیلات، تجاری، کشاورزی و ... افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران با خدمات خوب و ارزنده می تواند سهم قابل توجهی از بازار هدف را به خود اختصاص دهد.

امامی ادامه داد: لازمه این موفقیت و کسب سهم بیشتر از بازارهای هدف، شناسائی ظرفیت های اقتصادی هرمنطقه و تشکیل شورای راهبردی، کمیته های بازاریابی و برگزاری جلسات منظم و مستمر در ستاد و شعب می باشد. 

عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران خاطرنشان کرد: امروز بانک قرض الحسنه مهرایران یکی از بانک های مهم و اثرگزار درکشور است که با انعقاد تفاهم نامه های متعدد نقش اثر گذار درپویایی اقتصاد کشور دارد. 

امامی همچنین تاکید کرد: مطالعه و اهتمام کامل به دستورالعمل ها و طرح های بانک خصوصاً طرح های همیاران مهر و اندوخته خانواده در بهبود همه شاخص های آماری بانک، خصوصاً جذب منابع پایدار نقش موثر تری خواهد داشت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بررسی-پتانسیل-های-هرمزگان-برای-توسعه-بانکداری-قرض-الحسنه.bos