بررسی نقش هوش هیجانی در تصمیم گیری و ارتباط با مشتری در صنعت بیمه
دوره های آموزش هوش هیجانی و خودآگاهی طی چند روز گذشته برای کارشناسان ستاد بیمه "ما" با هدف آشنایی بیشتر کارشناسان با کاربرد آن در مدیریت و کسب و کار برگزار شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه "ما" ، در این دوره آموزشی که در سالن اجتماعات دفتر مرکزی ستاد برگزار شد، مسائل مختلفی از قبیل توجه به اهمیت هیجان و احساسات در رفتار و نقش هوش هیجانی در تصمیم گیری و ارتباط با مشتری مورد بررسی قرار گرفت.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بررسی-نقش-هوش-هیجانی-در-تصمیم-گیری-و-ارتباط-با-مشتری-در-صنعت-بیمه.bos