شماره: 444909 تاریخ : 1397/10/15-10:02:41

بررسی نقش هوش هیجانی در تصمیم گیری و ارتباط با مشتری در صنعت بیمه

دوره های آموزش هوش هیجانی و خودآگاهی طی چند روز گذشته برای کارشناسان ستاد بیمه "ما" با هدف آشنایی بیشتر کارشناسان با کاربرد آن در مدیریت و کسب و کار برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه "ما" ، در این دوره آموزشی که  در سالن اجتماعات دفتر مرکزی ستاد برگزار شد، مسائل مختلفی از قبیل  توجه به اهمیت هیجان و احساسات در رفتار  و نقش هوش هیجانی در تصمیم گیری و ارتباط با مشتری  مورد بررسی قرار گرفت.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بررسی-نقش-هوش-هیجانی-در-تصمیم-گیری-و-ارتباط-با-مشتری-در-صنعت-بیمه.bos