شماره: 314001 تاریخ : 1396/10/26-03:51:17

مدیر کل درمان تامین اجتماعی تهران:

برای ارتقاء سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی تمام توان خود را به کار می گیریم

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم با ارتقاء سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی، بهترین خدمات را به مردم و بیمه شدگان این استان ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر بابک عدلی در بازدید از بیمارستان های تامین اجتماعی 12 بهمن و شهریار، با اشاره به اینکه بیمارستان 12 بهمن تنها بیمارستان تامین اجتماعی در منطقه قلعه حسن خان است، اظهار داشت: درصد بالایی از جمعیت این منطقه، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی به افزایش تعداد بستری تا پایان آبان ماه سال جاری اشاره کرد و یاد آور شد: این مرکز با 40 تخت فعال، در حال ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان این منطقه است.
دکترعدلی به ارتقاء هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی12 بهمن اشاره کرد و گفت: بخش های جراحی زنان و زایمان، بخش جراحی مردان و احداث پاویون برای پزشکان مقیم، در حال  انجام ارتقای هتلینگ هستند.
وی اضافه کرد: ارتقاء طرح هتلینگ و اجرای طرح تکریم بیمار، تاثیر بسیار خوبی در رضایتمندی مراجعه کنندگان و بیمه شدگان داشته است و امیدواریم بتوانیم به نقطه ایده آل نیز برسیم.
وی همچنین در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شهریار، عملکرد اورژانس و نحوه ارائه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.
دکتر عدلی با اشاره به اینکه بیمارستان شهریار تنها بیمارستان تامین اجتماعی در بین شهرک‌های غرب حومه تهران است، افزود: این بیمارستان با 125 تخت فعال به صورت شبانه روزی خدمات درمانی مطلوب ارائه می دهد.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی تهران به افزایش تعداد ویزیت پزشکان عمومی طی 8 ماهه سال جاری اشاره کرد و یاد آور شد: این بیمارستان نسبت به سال گذشته، با بیش از 154 هزار پذیرش، 12 درصد رشد داشته است.
وی افزود: تا پایان آبان سال جاری، بیش از 5500 عمل جراحی در بیمارستان تامین اجتماعی شهریار انجام شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/برای-ارتقاء-سطح-مراکز-درمانی-تامین-اجتماعی-تمام-توان-خود-را-به-کار-می-گیریم.bos