شماره: 350694 تاریخ : 1397/03/23-12:10:06

رئیس شورای شهر نخل تقی:

بخش عمده ای از آبادانی در شهرهای کشور مرهون تلاش ها و حمایت های وزرات نفت است

سید احمد علمداری، شهردار و بوهندی نجفی رئیس شورای شهر نخل تقی با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در ابتدای این دیدار رئیس شورای شهر نخل تقی گفت: اکنون شاهد عمران و آبادانی های زیادی در شهرهای کشور هستیم که بخش مهمی از این دستاوردها مرهون تلاش ها و حمایت های وزرات نفت است.

بوهندی نجفی در ادامه عنوان داشت: همین که شما مدیران و کارکنان پرتلاش صنعت گاز کشور در این منطقه احساس می کنید که نقش ما باعث آرامش شماست، این مهم باعث خوشحالی ما نیز است و سعی کرده‌ایم که ارتباط مردم و صنعت بسیار خوب باشد.

وی ادامه داد: اکنون در این دیدار بسیار صمیمی، آمادگی هر گونه حمایت برای همکاری و تعامل سازنده در جهت رفع نیازها و مشکلات موجود اعلام می داریم و همواره مسئولین کشور از تعامل خوب و شایسته مردم شهرستان عسلویه با صنعت به نیکی یاد می کنند و این باعث خوشحالی ما نیز است.
در ادامه این نشست شهردار نخل تقی، گفت: اکنون شهر نخل تقی با 19 هزار نفر جمعیت که 50 درصد ساکنان آن ساکنین صنعت هستند نیازهای بسیار اساسی در حوزه آموزش و ساخت مدارس و گسترش فضای سبز و ساخت پارک های تفریحی دارد.
سید احمد علمداری در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت ها و رهنمودهای مدیران صنعت نفت و گاز کشور شاهد رفع نیازهای اساسی مردم در این منطقه باشیم.
در ادامه، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز ضمن تقدیر و تشکرازهمکاری های مردم و مسئولین شهرهای همجوار پالایشگاه های مجتمع، گفت: اکنون باید ظرفیت های قانونی را به عنوان فرصت مورد استفاده قرار دهیم تا ارتباط و تعامل موثر و خوبی برقرار شود.
هادی هاشم زاده فرهنگ در ادامه عنوان داشت: در رویکرد جدید، از فرصت ها جهت رفع نیازهای اساسی مردم در منطقه استفاده خواهد شد.
به گفته وی، باید سرمایه گذاری و کارآفرینی در منطقه در مسیر ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه تحقق یابد و نیازهای مهم و ضروری صنعت نیز باید از خود منطقه تامین شود.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام تلاش سعی داریم در جهت شکوفایی و عمران و آبادانی کشور نقش اساسی داشته باشیم و همواره در جهت رفع نیازهای مردم منطقه گام برداریم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بخش-عمده-ای-از-ابادانی-در-شهرهای-کشور-مرهون-تلاش-ها-و-حمایت-های-وزرات-نفت-است.bos