شماره: 214834 تاریخ : 1395/06/15-04:29:27

با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

بخش NICU بیمارستان تامین اجتماعی شریعتی اصفهان افتتاح شد

با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، بخش NICU بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان افتتاح و از دستگاه سی تی اسکن، MRI، ،سونوگرافی و بخشهای مختلف این بیمارستان بازدید به عمل آمد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدعلی همتی در مراسم افتتاح و بازدید پروژه های بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان، گفت: با پیگیری های انجام شده صد درصد برنامه های عملیاتی پیشنهادی حوزه معاونت درمان در هیأت مدیره سازمان تصویب و اعتبارات مورد نیاز در بودجه سالجاری پیش بینی شده است.

وی افزود: تداوم طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانها، از جمله این برنامه ها است و ان شاء الله به زودی اعتبارات آن به استانها ابلاغ و عملیات ارتقاء هتلینگ در بیمارستان دکتر شریعتی و بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) نجف آباد نیز آغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت:  اصلاح چارت نیروی انسانی از دیگر محورهای برنامه ارتقای هتلینگ است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.
دکتر همتی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به ریل اصلی خدمت رسانی بازگشته است، گفت: امروز معادل 10 سال گذشته، برای مراکز درمانی تامین اجتماعی تجهیزات خریداری و توزیع شده است .
وی عرصه خدمت رسانی بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: تلاش این سازمان بر خدمت رسانی مفید و موثر به بیمه شدگان بعنوان صاحبان اصلی سازمان متمرکز شده است .
دکتر محمد علی همتی در بازدید از درمانگاه تخصصی رهنان و درمانگاه شهید شعبانی اصفهان نیز ضمن تاکید بر گسترش مراکز سالمندی در کشور ابراز امیدواری کرد که دومین مرکز طب سالمندی در استان اصفهان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به تقویت زیر ساخت های حوزه فناوری اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی طی چند سال اخیر اظهار داشت: هم اکنون شاهد به ثمر رسیدن این زحمات از جمله استفاده از کارت هوشمند بجای دفترچه های درمانی و ایجاد پرونده های الکترونیکی بیماران، راه اندازی سیستم سی.آر.ام برای پاسخگویی مراجعین سازمان، پایلوت موفق سیستم پکس در بیمارستانهای سازمان، دیجیتالی شدن تمام دستگاه های رادیولوژی و استقرار سیستم جدید HIS در تمامی مراکز درمانی تأمین اجتماعی هستیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه در سه سال اخیر مدیریت درمان اصفهان با حمایت های خوب مدیران ارشد سازمان عملکرد خوبی را در استان داشته است، گفت: در این مدت، بیش از 30 هزار متر مربع فضای درمانی در استان اصفهان احداث، بازسازی و تجهیز شد که رضایت چشمگیر مراجعین را به همراه داشته است.
دکترعلی اعتصام پور افزود: در سال گذشته بیش از 42 میلیون مورد مراجعه سر پایی و بستری بیمه شدگان به مراکز درمانی ملکی و طرف قرارداد در استان ثبت شد که استان اصفهان پس از استان تهران بیشترین ضریب اشغال تخت و عمل جراحی را به خود اختصاص داده است.
وی بیان کرد: بیمارستان شریعتی با 17 هزار عمل جراحی رکورد دار بیمارستان های تامین اجتماعی کشور در تعداد اعمال جراحی است و پس از آن بیمارستان غرضی  قرار گرفته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان ضمن بیان اینکه تا کنون بیش از 40 هزار پرونده دیابتی در استان تجمیع شده است، گفت: از این تعداد، درمانگاه شهید شعبانی اصفهان  بیش از 13 هزار پرونده دیابتی را به خود اختصاص داده است .
دکتراعتصام پور تصریح کرد: بازسازی درمانگاه های نجف آباد، خمینی شهر، رهنان، احداث درمانگاه غرضی با زیربنای 5000 متر مربع و افتتاح و بهره برداری درمانگاه تخصصی شهر نجف آباد، خرید 13 دستگاه آمبولانس، تجهیز مدرن ترین آشپزخانه در بیمارستان غرضی، افتتاح سی تی اسکن بیمارستان شریعتی و افتتاح نمازخانه بیمارستان غرضی از جمله اقدامات این مدیریت بوده است .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بخش-NICU-بیمارستان-تامین-اجتماعی-شریعتی-اصفهان-افتتاح-شد.bos