شماره: 279905 تاریخ : 1396/03/02-08:37:29

باید در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان حرکت نمائیم

معاون اعتبارات و بین الملل بانک دردومین نشست هم‌اندیشی روسای دوایر و شعب استان خراسان شمالی گفت: باید با مطالعه آخرین دستورالعمل‌ها، عقود، قراردادهای تسهیلاتی و خدمات جدید بانکداری ضمن افزایش اطلاعات خود، پاسخگوی نیازهای مشتریان نیز باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان شمالی ، ایرج نیک اختر_ معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک مهر اقتصاد_ در این نشست ضمن تجلیل از همکاران استان خراسان شمالی برای کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های جذب منابع، مصارف وکاهش معوقات در سال گذشته، تقدیر و تشکر مدیرعامل بانک را به کارکنان استان ابلاغ کرد.

وی با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی و نقش بانکها در این خصوص عنوان کرد: بایدتلاش کنیم تا با حمایت از واحدهای تولیدی و در نظر گرفتن سیاست‌های کلان کشور مبنی بر خروج از رکوداقتصادی ، در رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال نقش‌آفرین باشیم.

نیک اختر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت به روز رسانی اطلاعات شغلی در تمامی سطوح کارکنان، اظهارداشت: همه همکاران باید با مطالعه آخرین دستورالعمل‌ها، عقود، قراردادهای تسهیلاتی و خدمات جدید بانکداری ضمن افزایش اطلاعات خود، پاسخگوی نیازهای مشتریان نیز باشیم.

معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری، اظهار داشت: اگر محیط شعبه محیطی عاطفی و نشاط آور باشد و این رابطه در بین همکاران مستحکم تر شود تاثیر مطلوبی در تعامل با مشتریان خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن برشمردن ثبات قدم و استقامت در کارها به عنوان دو ویژگی انسان های موفق از حاضرین در جلسه خواست پیوسته این ویژگی ها را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

نیک اختر خدمت به خلق را نعمتی برشمرد که نصیب هر کسی نمی شود و خاطر نشان کرد: باید قدر این نعمت الهی را دانست و از فرصت به وجود آمده به نحو شایسته استفاده نمود.

در ادامه جلسه حسین اسلامی_ رئیس اداره امور شعب استان خراسان شمالی_ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد توانسته است سهم قابل توجهی از بازار پولی و مالی استان را به خود اختصاص دهد و در زمینه جذب منابع، پرداخت تسهیلات و کاهش مطالبات عملکرد مناسبی داشته باشد.

وی در انتها افزود: با همدلی کارکنان استان و حمایت مدیران ارشد بانک در تلاشیم تا در سال جاری با برنامه‌ریزی منسجم و کارِ منسجم گروهی ضمن کاهش معوقات همگام با سیاست‌های راهبردی بانک گام برداریم و به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/باید-در-راستای-پاسخگویی-به-نیازهای-مشتریان-حرکت-نماییم.bos