شماره: 496297 تاریخ : 1398/10/18-05:49:06

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

بانک قرض الحسنه مهر ایران عامل ایجاد اقتصاد حمایتی از تمامی اقشار مردمی است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در دیدار با مدیر و کارکنان استان کردستان اظهار داشت: فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران کمک و حمایت از اقشار وسیعی از مردم در کشور است و اگر این بانک به راه خود ادامه دهد اطمینان دارم بخش بزرگی از هموطنان را مورد حمایت خود قرار داده و زمینه رونق تولید را شکوفا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، حجت السلام حسینی شاهرودی بیان داشت: وام و قرضی که به فرد داده می شود باید به تولید بهتر و بهبود روند زندگی نیازمندان منجر شود و نباید اجازه داد کسی که از نظر مادی دستش تنگ است شرمنده خانواده خود شود.

وی نگاه منفعت طلبانه به بانک قرض الحسنه مهر ایران را اشتباه دانست و اضافه کرد: این بانک تکیه گاه قشر متوسط و ضعیف جامعه است و باید به آن بعنوان جایگاه رونق تولید و حمایت از مردم نگاه کرد.

اسعدی مدیر شعب استان کردستان نیز در ادامه جلسه بیان داشت: مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران با جمع آوری و سازماندهی منابع مالی و هم افزایی با سازمان های مردم نهاد گام های مؤثری در رفع محرومیت ها، اشتغالزایی، ازدواج جوانان و رونق اقتصادی و اجتماعی برداشته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-عامل-ایجاد-اقتصاد-حمایتی-از-تمامی-اقشار-مردمی-است.bos