شماره: 134432 تاریخ : 1394/02/21-05:19:32

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

بانک صادرات در دستیابی دولت به اهداف اقتصادی اثر بخش خواهد بود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور در راستای دستیابی دولت به اهداف توسعه اقتصادی نقش موثری ایفا خواهد کرد.

 

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، عثمان احمدی در گفت و گو با خبرنگاران افزود:تغییرات مدیریتی اخیر در این بانک نوید تحول مثبتی در نقش آفرینی بانک صادرات در شکوفایی اقتصادی کشور را می دهد و با توجه به شناختی که از مدیرعامل این بانک داریم؛ روند مشارکت بانک صادرات در فعالیت های مختلف اقتصادی و حمایت از تولید گران تسریع می شود.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه متوازن و توجه به احداث زیر ساخت ها برای رونق اقتصادی مناطق مختلف از جمله مناطق مرزی و محروم در زمره برنامه های اعلام شده دولت است و انتظار می رود بانک صادرات با توجه به گستردگی و برخورداری از شبکه قوی در این خصوص رسالت خود را بیش از پیش به مرحله اجرا درآورد.
احمدی تصریح کرد: انتصاب  نیروهای توانمند ؛ متخصص و متعهد در شبکه بانکی کشور  همزمان با اصلاح برخی از مشکلات ساختاری  در بنگاه های اقتصادی زمینه را برای حل و فصل پاره ای نابسامانی ها در روند پولی و مالی فراهم کرده است و این اقدام تیم اقتصادی دولت ارزشمند می باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: انتقاد از برخی مسایل در سیستم بانکی به منزله نفی خدمات ارزنده بنگاه های اقتصادی نیست بلکه امیدواریم با همگرایی ؛ همدلی و همزبانی همه بخش ها و دست اندرکاران برای اعتلای ایران اسلامی گام های بیشتری بردارند و امکان بهره مندی آحاد جامعه را از رفاه فراهم نمایند.
احمدی با استقبال از رویکرد حمایت از تولید در بانک صادرات؛ ضرورت پرداختن به مقوله های اجتماعی و فرهنگی را مورد تاکید قرارداد و این بانک را در شمار بانک های پیشگام در انجام فعالیتها و مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی توصیف کرد?


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بانک-صادرات-در-دستيابي-دولت-به-اهداف-اقتصادي-اثر-بخش-خواهد-بود.bos