شماره: 211227 تاریخ : 1395/04/06-12:33:20

به منظور حمایت از جامعه پزشکان انجام شد

بانک صادرات ایران از بسته اعتباری ویژه حمایت از متخصصین رونمایی کرد

بانک صادرات ایران به منظور تأمین هزینه محل کار و فعالیت، مواد مصرفی و کمکی و تجهیزات اداری و حرفه ای متناسب با موضوع فعالیت در قالب عقد اجاره به شرط تملیک جهت خرید مطب یا محل کار و برای سایر موارد در قالب عقد مشارکتی مدنی نسبت به اعطای تسهیلات اقدام می نماید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در قالب این بسته حمایتی اعطای تسهیلات وفق تدابیر اتخاذ شده جامعه پزشکان اعم از پزشکان، دندانپزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص و جراح که دارای شماره نظام پزشکی و پروانه تاسیس مطب باشند و پزشکان متخصص علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی، تصویر برداری (ام. آر. آی، سی. تی. اسکن)، فیزیوتراپی و نظایر آن که دارای پروانه فعالیت از سازمان نظام پزشکی یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشند و  دامپزشکان دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام دامپزشکی کشور می توانند با ارایه مدارک و مستندات مربوطه از تسهیلات این بانک برخوردار گردند.

این گزارش می افزاید: نرخ سود و وجه التزام تسهیلات در چارچوب ضوابط ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مطابق با نرخ های جاری بانک می باشد، نداشتن بدهی غیر جاری و چک برگشتی در شبکه بانکی کشور حسب استعلام های قانونی نیز در شمار شرایطی است که متقاضیان بایستی واجد آن باشند.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه دریافت تسهیلات به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
همچنین این بانک همراستا با برنامه های دولت تدبیر و امید و با هدف رونق فعالیت های اقتصادی اقدام به تدوین بسته های حمایتی اعتباری در بخش های تولیدی و خدماتی کرده است که با استقبال  فعالین این بخش ها روبه رو شده است.
 شایان ذکر است بانک متبوع با رویکرد حمایت از تولید ملی، افزایش اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی بسته های اعتباری ویژه ای را تدوین و به اجرا گذاشته است و فعالان اقتصادی هر بخش می توانند متناسب با نوع، ماهیت و حجم فعالیت مجموعه متبوعشان از تسهیلات بانک استفاده کنند تا از این طریق زمینه برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه فعالیت های تولیدی و خدماتی بیش از پیش ایجاد گردد.
گفتنی است این بانک به منظور ایجاد رونق و پویایی بیشتر در بخش های مختاف اقتصادی نسبت به طراحی و به اجرا گذاشتن بسته اعتباری ویژه ناشران، توسعه اماکن ورزشی، وکلای دادگستری و... اقدام نموده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بانک-صادرات-ایران-از-بسته-اعتباری-ویژه-حمایت-از-متخصصین-رونمایی-کرد.bos