شماره: 449264 تاریخ : 1397/11/29-04:39:02

بازنشستگان برای سفرهای نوروزی ثبت نام کنند

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان تحت پوشش این صندوق برای استفاده از تورهای های سفرهای نوروزی ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، زهرا زاده غلام، روز دوشنبه با اشاره به همکاری شرکت های گردشگری برای فراهم کردن سفرهای نوروزی مناسب برای بازنشستگان این صندوق، افزود: با وجود اعلام خبر آغاز ثبت نام تورهای زیارتی و سیاحتی به صورت آنلاین، هنوز شرکت های تحت پوشش به طور کامل برنامه تورهای نوروز خود را در این سایت ثبت نکرده اند، اما بازنشستگان و موظفان می توانند برای استفاده از تورهای مورد نظر خود به سایت شرکت ایرانگردی و جهانگردی به نشانی www.ittic.com ، سایت خاتم تور مربوط به شرکت پرشین گلف به نشانی www.khatamtour.ir و همچنین سایت شرکت سفر کارت ملی به نشانی baztour.ir مراجعه کنند.

وی گفت: هر یک از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با یک نفر همراه در طول دوران بازنشستگی می توانند 3 بار از تسهیلات سفر استفاده کنند. 
وی ادامه داد: این تسهیلات امسال برای یک بازنشسته و فرد همراه به 740 هزار تومان افزایش یافته که در زمان ثبت نام و خرید آنلاین این مبلغ از مجموع هزینه تور این عزیزان کسر می شود.
وی تصریح کرد: فروش ویژه نوروزی شرکت ایرانگردی و جهانگردی آغاز شده و برای شرکت پرشین گلف نیز تا پایان هفته ثبت نام آنلاین آن آغاز می شود. 
زاده غلام گفت: برای اطلاع دقیق و رزرو تورهای نوروزی، بازنشستگان حتما با شماره های ارتباطی این دو شرکت به عنوان مجریان اصلی برپایی تورهای گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری تماس بگیرند و درخواست خود را اعلام کنند.پ

47 هتل ایرانگردی در خدمت سفرهای نوروزی بازنشستگان
مهرداد تاوتلی، مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی نیز با اشاره به اجرای تورهای گردشگری نوروز توسط این شرکت گفت: با توجه به تأکید مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه مسافرت های نوروزی در قالب بسته های ویژه برای رزرو آنلاین و در جهت رفاه حال بازنشستگان تحت پوشش، در سایت این شرکت به نشانی www.ittic.com قرار داده شده است. 
وی گفت: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می توانند برای ارتباط و رزرو پکیج مسافرتی نوروز به سایت شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن های دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی و همچنین سایت این دفتر رزرو آنلاین خود را انجام دهند.

تورهای سیاحتی-زیارتی نوروز 98 شرکت سفر کارت ملی
سید مهدی خراسانی، سرپرست شرکت سفر کارت ملی متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری و وابسته به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی نیز گفت: این شرکت آمادگی دارد در فروردین 98 با پکیج تورهای نوروزی خود پذیرای بازنشستگان کشوری باشد.
وی گفت: بازنشستگان می توانند با مراجعه به سامانه رزور آنلاین تور به نشانی baztour.ir یا تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن 42643-021 داخلی 709 و 708 یا شماره تماس 3-88659360 برای رزرو تورهای نوروزی اقدام کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازنشستگان-برای-سفرهای-نوروزی-ثبت-نام-کنند.bos