شماره: 280383 تاریخ : 1396/03/18-11:28:32

بازدیدمدیرعامل بانک کشاورزی از مجتمع دامپروری «ژوچن» در حومه پکن

دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز پنجشنبه هجدهم خرداد از مجتمع دامپروری «ژوچن» در حومه پکن بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی، سالانه 100 هزار راس گاو و 300 هزار گوسفند در مجتمع « ژوچن» ذبح می شود و تمام بخش های زنجیره تولید شامل: پرورش دام، کشتارگاه، قطعه بندی، فرآوری، بسته بندی، توزیع، بازاریابی و فروش در این مجتمع فعال هستند.

بر اساس این گزارش ، ذبح دام در این مجتمع منطبق با شرع اسلام و محصولات آن دارای برچسب حلال است و به بسیاری از کشورهای مسلمان صادر    می شود.

این گزارش می افزاید، مجتمع « ژوچن» که از سال 1999 راه اندازی شده است و فعالیت های آن توسط بانک توسعه کشاورزی چین تامین مالی می شود، گواهی نامه های مختلف بهداشت و استاندارد از موسسات معتبر بین المللی و چینی دارد  و بخشی از دام مورد نیاز آن در داخل مجتمع و بخشی دیگر نیز تحت نظارت از سوی  دامداران خرد  تامین می شود.

شایان ذکر است دکتر شهیدزاده برای شرکت در«شصت و هشتمین اجلاس کمیته اجرایی آپراکا» و «همایش بین المللی خدمات مالی و فقرزدایی» به چین سفر کرده است و  روح الله خدارحمی  عضو  هیئت  مدیره  بانک کشاورزی  نیز در  این سفر وی را همراهی می کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدیدمدیرعامل-بانک-کشاورزی-از-مجتمع-دامپروری-ژوچن-در-حومه-پکن.bos