شماره: 316821 تاریخ : 1396/12/19-12:25:15

بازدید معاون میراث‌فرهنگی کشور از کاوش‎های تاریخی در ورودی شوش

معاون میراث‌فرهنگی کشور به‌همراه معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خوزستان ، از کاوش‎های تاریخی در ورودی شهرستان شوش بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ محمدحسن طالبیان و محمدسعید ایزدی در سفر خود به شوش که با همراهی علی‎رضا ایزدی، مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان و عباس پورسلان، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان انجام شد، روند عملیات اجرایی پروژه برداشت پل روگذر و همچنین کاوش‎های انجام‌شده در ورودی شهرستان شوش را مورد بازدید قرار دادند و موارد گوناگون در این زمینه را بررسی کردند. 

این مقامات مسئول در ادامه به شهرستان دزفول سفر کردند و به‌همراه عباس پاپی‎زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلام ضمن بازدید از بناهای آرامش و مسجد ملاحاجی، وضعیت محله‎های لوریان و مقدمیان را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

طالبیان معاون میراث‌فرهنگی کشور در ادامه سفر یک‌روزه خود به خوزستان همراه علی‎رضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان به‌منظور بازدید از سازه‌های آبی تاریخی شوشتر و برخی پروژه‌های در دست اجرا به این شهرستان سفر کرد و طی دیدار با فرماندار شوشتر و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان، در خصوص موارد گوناگون به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

طالبیان سفر خود به خوزستان را با بازدید از پروژه در حال ساخت موزه منطقه‌ای در اهواز به پایان برد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-معاون-میراث‌فرهنگی-کشور-از-کاوش‎های-تاریخی-در-ورودی-شوش.bos