شماره: 304194 تاریخ : 1396/06/23-11:42:30

بازدید مشاور مدیر عامل و مدیر امور حراست بانک ملی ایران و رییس مرکز فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک (فابا) از شرکت داده ورزی سداد

عبداله زاده مشاور مدیر عامل و مدیر امورحراست بانک ملی ایران و دکتر بیات رییس مرکز فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک(فابا) ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت داده ورزی سداد از نزدیک در جریان اهم فعالیت ها و تلاش های مدیران و کارکنان متخصص و جوان شرکت قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در جریان دیدار یادشده که با میزبانی دکتر خالقی، مدیر عامل شرکت انجام شد؛ خالقی گزارش مبسوطی از عملکرد هشت ماهه فعالیت شرکت، حضور موثر، پر فایده و با هزینه مقبول و متناسب در نمایشگاه الکامپ 2017، روند بازسازی کامل طبقات که منجر به، آزاد سازی بیش از 40 درصد فضای اداری موجود گردید و روند به سازی ساختمان مرکزی شرکت و تولید و بهره برداری از برنامه های نرم افزاری جدید و توجه به زیر ساخت و حفاظت و تقویت هرچه بیشتر بخش ها و پارامترهای ایمنی سامانه های بانکداری الکترونیک در شرکت را برای بازدیدکنندگان ارایه داد. در این دیدار هر یک از مدیران حوزه های ذیربط به ارایه گزارشی از روند اجرایی و فعالیت های تخصصی خود پرداختند.

این بازدید که یک روز پس از سالروز هشتاد و نهمین سال تاسیس بانک بزرگ ملی ایران انجام گرفت با استقبال و همراهی؛ جهانی مشاور روابط عمومی، حاجبی مشاور مدیرعامل، دشتی مشاور مدیر عامل و مدیر حراست، به عمل آمد که ضمن بازدید از قسمت های مختلف اداری، سالن چند منظوره و بخش های فنی، موجب دلگرمی همکاران و از سویی باعث قدردانی از تلاش و خدمات همکاران شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-مشاور-مدیر-عامل-و-مدیر-امور-حراست-بانک-ملی-ایران-و-رییس-مرکز-فرهنگ-سازی-و-اموزش-بانکداری-الکترونیک-فابا-از-شرکت-داده-ورزی-سداد.bos