بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن از مرکز ارتباط با مشتریان
مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن و مدیرحوزه مدیریت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان به بازدید از بخشهای مختلف این مرکزپرداختند.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، در این بازدید مدیریت روابط عمومی از چگونگی راه اندازی این مرکز ، نحوه ارتباط با مشتریان و نوع درخواست ها و انتظارات ایشان گزارشی را برای مدیرعامل بیان کرد.
محمد حسین نظری توکلی در بازدید از مرکز تماس موسسه به جهت ارتباط مستقیم و استماع ندای مشتری نسبت به پاسخگویی تعدادی از تماس های مشتریان و پیگیری مشکلات آنان اقدام نمود .
وی ضمن بازدید از مرکز تماس به مجموعه روابط عمومی تاکید کرد عوامل مرکز تماس هرچه قوی تر ، سرزنده تر ، شاداب تر و با رعایت اصل مشتری مداری به فعالیت خود ادامه دهند .
URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-مدیرعامل-موسسه-اعتباری-ثامن-از-مرکز-ارتباط-با-مشتریان.bos