شماره: 466802 تاریخ : 1398/04/03-01:26:20

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از طرح های بزرگ مشارکتی این بانک در استان سیستان و بلوچستان

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعالم بانک کشاورزی روز دوشنبه سوم خرداد در سفر به استان سیستان و بلوچستان از دو طرح بزرگ تولیدی که با مشارکت و حمایت مالی بانک کشاورزی در این استان راه اندازی شده اند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان، خدارحمی در این سفر از واحد 240 هزار قطعه ای پرورش مرغ تخمگذار تعاونی مهر 116 و سردخانه 7500 تنی هامون ثمر بازدید و با مجریان طرح ها گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، واحد تولیدی 240 هزار قطعه ای پرورش مرغ تخمگذار تعاونی مهر 116 با پرداخت  85 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی راه اندازی شده و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم را برای 30 نفر فراهم کرده است.

این گزارش می افزاید: سردخانه 7500 تنی هامون ثمر نیز با استفاده از 39 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی راه اندازی شده و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم را برای 50 نفر فراهم کرده است.

شایان ذکر است مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از این طرح ها تاکید کرد: بانک کشاورزی علاوه بر حمایت مالی و کارشناسی در مرحله احداث طرح، خود را نسبت به حمایت از رونق طرح ها پس از راه اندازی نیز متعهد می داند.

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-مدیرعامل-بانک-کشاورزی-از-طرح-های-بزرگ-مشارکتی-این-بانک-در-استان-سیستان-و-بلوچستان.bos