شماره: 464402 تاریخ : 1398/02/22-06:14:05

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب، سعادت‌آباد، گلستان، عرفان نیایش و باجه امید

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین، روز چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه از شعب، سعادت‌آباد، گلستان، عرفان نیایش و باجه بیمارستان امید در شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان عملکرد آن‌ها قرار گرفت.

مدیرعامل و هیأت همراه در ابتدای این بازدید طی یک نشست کاری با رئیس و معاون هر یک از این شعب، عملکرد آنها را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و نحوه دستیابی به اهداف تعیین‌ شده طبق برنامه‌های سال 1398 مورد بررسی قرار دادند.

رضا مرادی رئیس شعبه سعادت‌آباد، جواد کرمی رئیس شعبه گلستان، افسانه داوود رئیس شعبه عرفان نیایش، و علیرضا توانگر مسئول باجه بیمارستان امید ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، مسائل مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیئت همراه راهکارهای لازم را ارائه دادند.

بر اساس این گزارش مدیرعامل طی سخنانی در جمع کارکنان این شعب، با تقدیر از زحمات همکاران تصریح کرد: انتظار بنده این است که تمامی همکاران دست‌به‌دست یکدیگر بدهند و با عملکردی خوب و منسجم، اهداف شعب را تحقق بخشند. اهداف تعیین‌ شده برای هر یک از شعب اختصاصی است و با بررسی و مطالعه شرایط و توجه به ویژگی‌های هر یک از شعب تعیین ‌شده‌اند که یقیناً با همت و تلاش همکاران، قابل تحقق هستند.

تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: آماده شنیدن نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای همکاران در تمامی بخش‌های صف و ستاد هستیم تا در کنار یکدیگر عملکرد کلی بانک را ارتقاء بخشیم. بازدیدهایی که توسط بنده و مدیران ارشد بانک از شعب صورت می‌گیرد، به این دلیل است که همکاران بتوانند به‌صورت رودررو، پیشنهادها، مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند. همچنین با ارزیابی دقیق‌تر و سریع‌تر می‌توان مشکلات شعب را به حداقل ممکن کاهش داد و برنامه‌ریزی خوبی در جهت سوددهی بیشتر شعب انجام داد.

وی افزود: علیرغم مشکلات و دشواری‌های زیادی که در حال حاضر اقتصاد کشور و به‌تبع آن صنعت بانکداری کشور با آن مواجه است، می‌توان با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مناسب از مشکلات موجود عبور کرد. بدون تردید بانک کارآفرین نیز با پشتوانه کارکنانی پرتلاش، جوان، خلاق و متخصص این دوران سخت را پشت سر خواهد گذاشت.

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-مدیرعامل-بانک-کارافرین-از-شعب-سعادت‌اباد-گلستان-عرفان-نیایش-و-باجه-امید.bos