شماره: 308278 تاریخ : 1396/08/16-12:31:19

بازدید مدیرعامل امدادخودروسایپا از پایگاه های ویژه طرح اربعین حسینی

مدیرعامل امدادخودروسایپا ضمن بازدید ازپايگاههای ثابت و سیار ویژه طرح اربعین بر کیفیت خدمت رسانی به زائران سید و سالار شهیدان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ بهزاد پناهی در حاشیه بازدید از واحد های امدادی حاضر در مسیرهای منتهی به کشور عراق گفت: گروه خودروسازی سایپا ضمن تاکید بر همراهی همیشگی هموطنان و اجرای طرح های خاص، ارائه خدمات رایگان امدادی در این مسیرها را وظیفه خود می داند.

وی افزود: در این طرح 13 روزه که از 11 آبان ماه آغاز شده است 48 پایگاه ویژه، علاوه بر ناوگان سراسری در مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، قصر شیرین، شلمچه و چزابه حضور دارند.

پناهی پس از حضور در پایگاه های ثابت و سیار استان های همجوار با کشور عراق گفت: طرح اربعین حسینی بسیار اهمیت دارد و شرکت های سایپایدک، امدادخودرو سایپا، انجمن های صنفی استانی نمایندگی های مجاز، امدادگران و نمایندگی های کشیک ثابت و سیار به خوبی به وظایف خود عمل کرده و آمادگی لازم را برای ارائه خدمات امدادی به تمامی زائران دارند.

وی در ادامه گفت: اکیپ های تخصصی کنترل و نظارت متشکل از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، روساء و کارشناسان به منظور نظارت بر اجرای مطلوب طرح در تمام مدت در مرزهای جنوبی کشور حضور فعال دارند.

مدیرعامل امدادخودروسایپا تصریح کرد: مشتریان می‌توانند زائر کارت گروه خودروسازی سایپا را از نمایندگی‌های سایپا و پایگاه های امداد خودرو سایپا دریافت کنند و از خدمات امدادی حمل و نقل رایگان خودرو در صورت بروز نقص فنی یا تصادف بهره‌مند شوند.

گفتنی است شماره تماس 096550 به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به هموطنان خواهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-مدیرعامل-امدادخودروسایپا-از-پایگاه-های-ویژه-طرح-اربعین-حسینی.bos