شماره: 492400 تاریخ : 1398/07/28-02:43:34

بازدید سرپرست معاونت اعتبارات از شرکت داروسازی نصر

سرپرست معاونت اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد به همراه رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی از شرکت داروسازی نصر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی، مجتبی جمشیدپور - سرپرست معاونت اعتبارات و بین الملل بانک – در این بازدید با تشریح خدمات و فعالیتهای بانک، بیان داشت: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک مجموعه قوی مالی آماده ارائه خدمات و تسهیلات به کارگاه های بزرگ و کوچک کشور است و در راه گسترش و بسط تولید ملی در حد توان خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد با کارشناسی و بررسی توان واحدهای تولیدی و نیازسنجی این واحدها در نظر دارد تسهیلات کلانی برای بهینه سازی خطوط تولید و افزایش کیفیت و حجم تولیدات کارخانجات و واحدهای صنعتی اختصاص دهد.

در ادامه، مدیر عامل شرکت داروسازی نصر با تشریح فعالیتهای این کارخانه، ابراز داشت: داروسازی نصر با 33000  مترمربع مساحت یکی از بزرگترین تولید کنندگان داروهای استریل تزریقی در ایران و منطقه خاورمیانه می‌باشد که با بهره‌گیری از 100 نفر نیروی متخصص و بکارگیری تجهیزات و امکانات بسیار مدرن با استانداردهای بالای بین‌المللی زیر نظر سازمان دامپزشکی فعالیت می‌کند و در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی برتر در خطوط تولید قادر به تولید بیش از 50‌ هزار واحد داروی استریل تزریقی می‌باشد.

در این بازدید ایوب تابانی - رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی - نیز با اعلام آمادگی برای پرداخت تسهیلات عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری اعتبار مورد نیاز برای تولید را در اختیار شرکت دارو سازی نصر قرار دهیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-سرپرست-معاونت-اعتبارات-از-شرکت-داروسازی-نصر.bos