شماره: 305787 تاریخ : 1396/07/15-04:55:53

بازدید دکتر نوربخش از شعبه یک تأمین اجتماعی تهران

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به منظور ارزیابی وضعیت اجرای برنامه ارتقاء سامانه پرداخت تعهدات کوتاه مدت و نامنویسی متمرکز این سازمان که به صورت پایلوت در شعبه یک تهران در حال اجرا است، از این شعبه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر سیدتقی نوربخش در جلسه ای با حضور مدیران شرکت مجری این طرح و مدیران حوزه های مرتبط با فن آوری اطلاعات و حوزه های بیمه ای و امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی به ارزیابی دقیق و شناسایی مسائل مربوط به این طرح پرداختند و برای رفع مشکلات و ارتقاء این طرح تبادل نظر کردند.

دکتر نوربخش در این جلسه بر لزوم رسیدگی جدی به مطالبات مردم و پاسخگویی مناسب به مراجعه کنندگان تأکید کرد و گفت: اجرای طرح های جدید و ارتقاء سامانه ها بایستی بدون ایجاد هیچ گونه اختلالی در خدمت رسانی شعبه انجام شود و برنامه ها باید به گونه ای اجرا شود که مردم بدون محدودیت بتوانند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی افزود: طرح ارتقاء سامانه پرداخت تعهدات کوتاه به منظور افزایش رضایتمندی بیمه شدگان اجرا می شود و امیدواریم با رفع نواقص احتمالی شاهد تحول اساسی در این بخش از خدمات و گسترش این طرح به تمامی شعب سازمان تأمین اجتماعی باشیم.

در این جلسه نمایندگان شرکت مجری برنامه و مدیران حوزه های مختلف سازمان تأمین اجتماعی به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود برای ارتقاء این طرح پرداختند.

دکتر نوربخش در ادامه از واحدهای مختلف شعبه یک تأمین اجتماعی تهران بازدید کرد و با تعدادی از کارکنان و مراجعه کنندگان این شعبه به گفتگو پرداخت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/بازدید-دکتر-نوربخش-از-شعبه-یک-تامین-اجتماعی-تهران.bos